A The Order: 1886 kifejezetten gyönyörű volt, de cserébe igencsak rövid – ezek után a fejlesztők inkább elmentek VR-játékokat készíteni (a Lone Echoval sikerük is volt), de a kitérőjük úgy tűnik, hogy csendben véget fog érni, és eközben tanultak is talán a hibáikból…
Ru Weerasuriyával, a most a Lone Echo II-n is dolgozó Ready at Dawn alapítójával, vezérigazgatójával, továbbá kreatív rendezőjével a VentureBeat interjút készített, ahol ezt nyilatkozta: „[A Lone Echo II] a harmadik VR-játékunk a Lone Echo/Echo Arena páros, illetve az Echo Combat után. Nem mondom, hogy könnyebb lenne, mert tudtuk, hogy voltak bizonyos dolgok az első játékban, amikről tudtuk, hogy azokban fejlődnünk kellett. Vannak új kihívások, de az, hogy többet tudunk a hardverről, néhány dologgal kapcsolatban könnyebb a feladatunk. Az első alkalommal mindent meg kellett tanulnunk.
Megértettük ezt az immerziót, de ettől nehéz most elszakadnunk. Jelenleg egy AAA konzolos játékon is dolgozunk – olyasmin, amit belsőleg fejlesztünk, és az a poén, hogy az a sok lecke, amit a narratívával, az immerzióval és a játékmenetbeli mechanikákkal kapcsolatban megtanultunk, azokat átvisszük konzolra. Nem ugyanaz a kijelző eszköz, de a játék működését megtanultuk ebben a játékban – mindig is ott vagy. Sosem várhatod el a játékostól azt, hogy azt csinálja, amit te szeretnél, hogy végrehajtson. Azt fogják csinálni, amiket ők akarnak. Ezt magunkkal hoztuk konzolra is.
Ez a játék a prototípus fázisban van, ahol sok dolgot belsőleg építünk fel. Jelenleg saját magunk finanszírozzuk [a fejlesztését]. Igencsak szórakoztató volt a két projektünk között oda-vissza pattogtatni a tudást, amit elsajátítottunk.”
Nagy esély van arra, hogy a Ready at Dawn játéka már a next-gen PlayStationre készül. Kicsit poénos lenne egy The Order: 1886 folytatás, de sosem lehet tudni, hogy a Sony miként kezeli azt az IP-t. Egy év múlva tlaán már többet fogunk tudni.
Forrás: WCCFTech