Final Fantasy VII Remake: a producer E3 utáni üzenete

Yoshinori Kitase, a Final Fantasy VII Remake producere a Square Enix weboldalán egy terjedelmes blogposztot publikált.

„Miközben a fejlesztőcsapat a projekt első játékát fejezi be, folytatjuk a második esetében a tartalom mennyiségével való tervezést és felvázolást. Az első játékon elvégzett munka miatt úgy számolunk, hogy a második fejlesztése jóval hatékonyabb lesz. Megvan a belsős menetrendünk és tervünk, de jelenleg az első játékhoz köthető információra koncentrálnánk.

A fő Final Fantasy sorozat kulcsfontosságú kreatív értéke az innováció, a korlátok feszegetése, és a játékosok meglepése. Ez a projekt ugyanezen értékekkel rendelkezk és a fejlesztőcsapat úgy kezeli mint a következő fő Final Fantasy megjelenést. A fejlesztőcsapat eredeti fő tagjai számára nem volt elegendő az eredeti játék újraalkotása fejlettebb grafikával, hogy nekünk felkeltse az érdeklődést és izgalmat okozzon a VII remake-elése iránt. Ezért tovább szeretnénk menni az eredetinél úgy, hogy egy mélyebb történetet mondunk el és egy modern játékélményt biztosítunk. Igazán többet szeretnénk nyújtani mint ami egy remake-kel kapcsolatosan elvárható. Az eredeti fejlesztőcsapat néhány fő tagja is része a házon belüli, csak ezzel foglalkozó, nemzetközi tehetségeket is foglalkoztató csapatnak. A csapatunk újoncai közül sokan fiatal rajongók voltak, amikor az eredeti VII megjelent első alkalommal. Nagyon izgalmas és örömmel teli, hogy egy ennyire ambíciózus projekten egy ilyen tehetséges csapattal dolgozhatunk együtt.

Az első játék a projektben Midgar ekletikus városában fog játszódni. Azért döntöttünk a Midgarra való koncentrálás mellett, mert a VII világát a lehető legjobban reprezentálja. Midgar tele van számtalan inspriációval és meglepetés vár minden sarkán. Miközben sokan úgy vélik első látásra, hogy Midgar sötét, olyan esztétikai dizájnunk van, amiben a város erősen színes és változatos elemekkel rendelkezik. A megvilágítás és a színezés, amit Midgarban használunk, erősen kifejezi, hogy mi az, ami egyedi a Final Fantasy VII világában. Úgy döntöttünk, hogy nem használunk fotorealisztikus megközelítést a dizájnban, hanem inkább valami stílusosabbat, ami az eredeti választásait és művészeti dizájnjait tiszteletben tartja.

Sokminden megváltozott az eredeti Final Fantasy VII megjelenése óta. Akkor még nem volt hozzáférésünk például a szinkronhoz, a mozgáskultúra digitalizásálához (mocaphez), vagy a jeleneteken kívül használt közeli kameraállásokhoz. A Final Fantasy VII Remakeben nagyobb hangsúly van a történetmesélésen ezen, illetve más, új technikák révén. Ezzel lehetőségünk van sokkal inkább kifejezővé tenni a karaktereket mint valaha, mivel az elmerülés és az élvezet szintjén a teljesítményükön keresztül megnöveltük. A Remake-ben első alkalommal adunk hangot a Final Fantasy VII-nek. Az által, hogy a szinkronszínészek új generációját hozzuk be, reméljük, hogy az eredeti rajongóknak és az új játékosoknak egyaránt a legjobb élményt biztosítjuk.

A játékmenetben az a célunk, hogy új szemszöget adjunk a klasszikus koncepcióknak úgy, hogy az ATB (Active Time Battle) rendszer hozzáférhetőbb evolúciója nagyobb, taktikai kezeléssel rendelkező akciót biztosít számodra. Az általunk alkotott rendszer megőrzi a több csapattag stratégiai döntések általi kezelését úgy, hogy széles választékú képesség és spell közül választhatsz. Irányíthatod a kedvenc karaktered, miközben parancsokat adsz a többieknek, vagy akár a mesterséges intelligenciára bízhatod őket. Választhatsz úgy is, hogy egy másik csapattagra váltasz, hogy a harcban az egyedi képességeit a legjobban kihasználhasd. Ez lehetővé teszi az összes játékosnak, hogy kiválasszák és élvezhessék a játékstílusukat. Végül igen, még mindig van Materiánk. Ezt a játékstílusod és képességeid testreszabására használhatod.

Nagyobb részletekbe megyünk majd több játékmenetbeli elemekkel, ahogy a jövő évi megjelenéshez közelítünk. Reméljük, hogy mind izgatottak vagytok azok után, amiket bemutattunk az E3-on, és várjuk, hogy több hírt és újdonságot oszthassunk meg veletek az előttünk álló év során,” írja a teljes poszt magyarra fordítva.

A Final Fantasy VII Remake tehát legalább két részből fog állni, de esélyes, hogy több is lesz belőle. Az első felvonás amúgy március harmadikán fog PlayStation 4-re megjelenni.

Forrás: Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu