Meglepő Amazontól, ha igazak a híresztelések: az E3 utolsó napján bejelenteni a kirúgásokat az alkalmazottaknak nem éppen… fair.
Az Amazon Game Studios például a Crucible és a New World című játékokon dolgozik, nem beszélve egy lehetséges játékstreamelő szolgáltatásról, amit tényleg minden nagyobb cég mintha tervezne (Microsoft – Project xCloud, Sony – PlayStation Now, Alphabet/Google – Google Stadia, Electronic Arts – Project Atlas, stb…). A Kotaku viszont arról ír, hogy ennek ellenére elbocsáthatott a cég néhány embert…
A site szerint az E3 utolsó napján jelentették be a kirúgásokat, és ezzel egyidőben töröltek több, még be nem jelentett projektet is. „Az Amazon Game Studios átszervezi néhány csapatát, hogy a New World, a Crucible, továbbá új, még be nem jelentett projektek fejlesztésére kerülhessen a hangsúly. Ezek a lépések a szokásos üzleti tervezési ciklusok eredményei – ezek során az erőforrásokat úgy állítjuk be, hogy a fejlődő, hosszabb távú prioritásokkal egyezzenek. Szorosan együttműködünk minden, a változások által érintett alkalmazottal, hogy az Amazonon belül új pozícióra találhassanak. Az Amazon mélyen elkötelezett a játékok iránt, és emiatt továbbra is nagy befektetéseket hajt végre az Amazon Game Studiosban, a Twitchben, a Twitch Primeban, az AWS-ben, a boltjainkban, és az Amazonon belül más területeken is,” mondta a Kotakunak egy Amazon-szóvivő.
Az érintetteknek vagy két hónapjuk van áthelyezésre a cégen belül, vagy végkielégítéses csomaggal távoznak a kezeik között. Eddig nem nagyon fizetődött ki az Amazon játékos befektetése: a 2016 elején kigurított, a CryEngine-ből felépített Lumberyard engine-t nem sokan használják, illetve tavaly a Breakaway névre hallgató MOBA-sportjátékuk törlésre került. Így mi értelme volt leszerződtetni például Eric Flannumot, a Guild Wars 2 vezető tervezőjét, vagy Tom Leonardot, a Left 4 Dead 2 projektvezetőjét?
A kérdésre sajnos még nem látni a választ.
Forrás: PCGamer