Menu

Alapból a next-gennel tervezték a Final Fantasy VII Remake-et?

Azért ez picit merész, ha igaz, hiszen a 2015-ös E3-on még szó nem volt az Xbox Project Scarlettről és a PlayStation 5-ről, de akkor lett bejelentve a Final Fantasy VII Remake

Yosuke Matsuda, a Square Enix vezérigazgatója ugyanis ezt nyilatkozta az E3-on a GameInformernek: „Ez jelenleg a legforróbb téma, és sejtettük, hogy felteszitek ezt a kérdést. Úgy hiszem, hogy a csapataink úgy csinálták meg, hogy a játék a jelenlegi és a következő generációs konzolokat egyaránt támogatni fogja. Úgy hiszem, hogy úgy van jelenleg fejlesztve, hogy mindkettőn játszani lehessen, szóval ettől nem tartok, és úgy gondolom, hogy a rajongók is képesek lesznek mind a kurrens, mind a következő generációs konzolon élvezni [a Final Fantasy VII Remake-et].” Ez eléggé lényegre törő válasz a kérdésre.

Tetsuya Nomura, a Final Fantasy VII Remake rendezője a Famitsunak adott interjújában pedig további részleteket közölt a játékról. Így például megtudtuk, hogy a sors őrzői (amik a trailerben a fekete köd formájában bukkantak fel) rejtélyes lények, akik felbukkannak mindenütt, akárhová is megy Cloud és csapata. Sok párbeszédes opció lesz – a válaszainktól függően el fognak térni, emiatt a nagy növekedés. A Honey Bee Innben a cross-dressing jelenet megmaradt, de sokkal modernebb lett, mivel „ha úgy csináltuk volna meg az épületet mint az eredeti játékban, a fizikai kényelmetlenség jelentős lenne, így az nem volt jó…”.

Több extra is bekerült a forgatókönyvbe – a fő történeten kívül sok új esemény van, és ezzel töltötte meg a Square Enix a két Blu-ray lemezt. Aerith és Tia „dupla hősnőként” van jellemezve: egyikük nyugati, másikuk keleti kinézetet kapott. Tifával szerették volna, hogy hasizmai legyenek, ezért atlétikus teste van a játékban, de a Square Enix etikai részlege kérésére szűkebbre kellett venni a mellméretet, hogy „ne legyen természetellenes az intenzív akció során”, és onnantól fekete alsóneműt és ujjatlan pólót kapott.

A játékban való elmerülés és öröm céljából könnyebbek lehetnek a harcok, hiszen a parancs menü megnyitásakor lelassul az idő és így kiválaszthatjuk, mit szeretnénk. Mindegyik játszható karakternek eltérő ellenségek iránti affinitása van, az MP újratöltéséhez külön tárgy szükséges, és a pályatervezés miatt ahol szükséges, pár új ellenfél is lesz.

A Final Fantasy VII Remake első része (mivel több részből fog állni) március harmadikán jelenik meg PlayStation 4-re.

Forrás: WCCFTech, Gematsu

View post on imgur.com

Spread the love

No comments

Vélemény, hozzászólás

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..



Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu

https://smallseotools.com/