Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója „gyakoribb, rövidebb játékokra” számít. (Ez pedig azért szembe megy mondjuk egy Grand Theft Autoval, és itt teljesen mindegy, melyik részre gondolunk…)
„Nem látom, hogy tovább terjedne [a Grand Theft Auto Online sikere]. Sőt, sok esetben inkább csökkenést várnék el. […] A képességünk, hogy folyamatosan leköthessük a fogyasztóinkat azt eredményezte, hogy kevesebb nyomás volt rajtunk, hogy a piacra hozzunk egy vadonatúj címet, de azt akarjuk, hogy megtaláljuk a kereszteződést aközött, hogy mennyi idő kell az alkotóinknak, hogy az iparban a legjobb munkát végezzék el és aközött, hogy mit akar a fogyasztó. Mi remek dolognak tartjuk a „pihenő” címeket, […] de úgy gondolom, hogy talán túl sok nyolc év [a Rockstar új játékai között],” mondta a GamesIndustrynak adott interjújában Zelnick.
Úgyhogy jogos a kérdés: miként szeretné, hogy gyakrabban jöjjenek ki játékok a Take-Two-tól? „Lehetséges, hogy adott esetekben a játékok egy kicsit rövidebbek lehetnek. Az is lehetséges, hogy a tartalom kiadásának hosszú távú megközelítése egy sikeres játék megjelenése után azt eredményezné, hogy az alap kiadás a játékmenet óráinak szempontjából nem lenne akkora, mint amekkorát korábban a világ követelt, amikor is csak azt kaptad, ami eredetileg kijött,” tette hozzá Zelnick. Azért egy rövidebb Grand Theft Auto VI-nak nem örülnénk. Lényegében gyakrabban akar fejőstehenet Zelnick.
„Nézd, úgy vélem, hogy akkor szoktak szakszervezetek alakulni, amikor is a munkások közötti kapcsolat tipikusan nem létezik, és tipikusan akkor a leghasznosabbak, amikor több munkás van mint állás, ahol is az állások alacsony fizetéssel rendelkeznek. Kevesebb munkásunk van mint állásunk, de ezek jól fizetnek. Jelenleg a Take-Two-nak 500 nyílt pozíciója van. Az Egyesült Államok játékiparában kb. 220 ezer dolgozik. Átlagban évente százezer dollárt keresnek, talán többet is. Nehéz elképzelni, hogy mi révén formálnának szakszervezetet, uniót,” tette hozzá egy lehetséges amerikai fejlesztői szakszervezet megalakulásáról Zelnick.
Jó ötlet-e rövidebb játékokat kiadni manapság a Take-Two-nak? Azért a Red Dead Redemption 2 sem volt egy „egydélutános kaland”…