Kratos nélkül is elkészülhetett volna a God of War?!

Valljuk be: a 2018. április 20-án megjelent PlayStation 4-exkluzív God of War nem lett volna az igazi Kratos nélkül (és ezt most nem azért mondjuk, mert valahol poénos, ahogy fiát, Atreust a játék legvégéig BOY-nak, azaz csak fiúnak szólítja). Pedig lehetett volna ilyen is a Sony Interactive Entertainment Santa Monica (innentől SIE Santa Monicára rövidítve) játéka…

Korábban már volt szó arról is, hogy a SIE Santa Monica Atreus kivágásának gondolatával is kokettált, de végül Kratos fia felbukkant a játékban (és jó is az: az ő figyelmeztetései sokat érhetnek magasabb nehézségi szinteken). Nos, csavarjuk meg a szituációt: ugyanez bekövetkezhetett volna Kratosszal is!

„A [játékkal kapcsolatos] fejlesztés korai stádiumában azt mondták az emberek, hogy szabaduljunk meg Kratostól. Kb. azt mondták, hogy idegesítő. Lefőtt neki a kávé! Sokáig tartott meggyőzni [a kétked]őket arról, hogy azt véljék, jó ötlet [megtartani Kratost],” olvasható az Eurogameren Cory Barlog, a God of War rendezőjének gondolatai, amit a barcelonai GameLaben osztott meg a közönséggel.

Direkt úgy megterveztük eredetileg a már szakállas hős, hogy ne legyen kedvelt, de Barlog meg tudta menteni azzal, hogy kitalálta, miként fejlődjön Kratos karaktere a játékban, így az ő sötétebb vágyaitól megmenekülhetett. Barlog azért felkészült – legalábbis Atreusszal kapcsolatban – egy B tervvel is, ugyanis megírta a God of War történetét úgy is, hogy Kratos teljesen egyedül indult útra. (Szerencsénkre nem ezt a változatot kaptuk meg.)

Amúgy Atreus kivágásáról azért gondolkodott a SIE Santa Monica, mert a költségvetéssel kapcsolatban adódtak aggodalmak, és az animátorok, progamozók úgy gondolták, hogy nehéz volt „értelmet nyerni” Kratos fiának a God of War történetében.

A God of Warról kb. egy hete írtuk már, hogy nagy eséllyel a next-gen PlayStationön (PlayStation 5-ön?) készül már a folytatás, de ez még abszolút nincs bejelentve.

Forrás: GameSpot

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu