Végre megtudtuk az igazi okokat – a Blizzard volt fejese elárulta…
A StarCraft Ghost a Blizzard egyik legígéretesebb projektje volt: egy TPS, amely a StarCraft univerzumban játszódik és „Ghost”: egy speciális női ügynök kalandjaiban vehettünk volna részt. Volna, mert a 2002-ben Xboxra, PlayStation 2-re és GameCube-re bejelentett játék végül sosem készült el: a Blizzard 2006-ban hozta a nagyközönség és a sajtó tudomására, hogy a projektek „
Mike Morhaime, a Blizzard Entertainment volt elnöke és jelenlegi tanácsadója beszélt arról, hogy mennyi minden fejlesztettek akkoriban, a rengeteg projekt pedig hatalmas erőforrásokat igényelt.
„Ebben az időben tombolt a Wolrd of Warcraft-láz, amely állandó karbantartást igényelt, aztán ott volt a Diablo 3 éa StarCraft 2 is, amelyet szintén ebben az időszakban fejlesztettünk.” – magyarázta Morhaime. „Rájöttünk, hogy semmi esélye, hogy minden fronton helyt álljunk, képtelenség volt ezek mellett egy olyan ambiciózus projektet, mint a StarCraft Ghost, tisztességesen befejezni, mert nem tudtunk számára kellő erőforrást biztosítani.”
Forrás: 3djuegos