A CD Projekt RED „első osztályúként” kezeli a PlayStation 4-et és az Xbox One-t is a Cyberpunk 2077 fejlesztésében és azokon sem lesz szerintük ronda a játék, aminek pár küldetésétől szerintük könnyezni fogunk.
A WCCFTech megkérdezte, hogy mi a helyzet a gyengébb hardverre való optimalizációval kapcsolatban, ugyanis az E3-on egy eléggé erős, és errefelé egy jóformán megfizethetetlen konfigon futott a Cyberpunk 2077. (Erről korábban szó is esett.) Erre így válaszolt a CD Projekt REDtől Alvin Liu: „Nem, van egy igencsak saját engine-ünk, a RED Engine, és a konzolokat első osztályú platformként kezeljük, és gyönyörűen néz ki ott [a Cyberpunk 2077]. Így ha 2000 dollárt (kb. 560 ezer forintot) költöttél a PC-dre, akkor azon szebben fog kinézni, de a grafika lenyűgöző lesz konzolokon és az alsókategóriás PC-ken is.” Ez persze papíron jól hangzik, de gyakorlatilag még nem tudjuk, hogy egy mondjuk öt éves konfigon (mert a magyar realitás ez, ha nem rosszabb) miként fog majd futni a lengyel csapat következő játéka. A RED Engine bizalomra okot adhat azért.
Pawel Sasko, a Cyberpunk 2077 vezető küldetéstervezője pedig a küldetésekről nyilatkozott a GameReactornak: „Higgyétek el, hogy amit csinálunk, attól sírni fogtok. Nincs másik út. Mindent meg fogunk tenni, hogy megragadjuk a játékost, hogy ő a képernyőhöz szegezze magát. Szerintem lesz öröm is, de könnyek is, ahogy lesz nevetés és düh is. Ezt mind nektek fogjuk adni, mert ezt csináljuk. Ez az egyik fő célom – meg akarom mozgatni a játékosokat, hogy keményen átérezzék. Értetek jövünk!” Ebben az esetben pedig abszolút jogos az a kijelentés, hogy „hisszük, ha látjuk” – most még nem lehet erről sem ítélkezni. Csak annyit lehet erről a kommentről mondani, hogy bátor kijelentés.
A Cyberpunk 2077 2020. április 16-án fog majd megjelenni PlayStation 4-re, Xbox Onera és PC-re. Biztosan támogatni fogja a PlayStation 4 Pro és az Xbox One X extra erejét is.
Forrás: WCCFTech,