Watch Dogs: Legion: a fejlődésről és szintlépésről

Új részletek a Ubisoft egyik idei üzleti évi nagy dobásáról, a Watch Dogs: Legion-ről.

A harmadik Watch Dogs-ban bárkiként játszhatunk és a permadeath is fontos szerepet kap majd: ha megfekszik karakterünk, akkor nincsen respawnolás. Ennél többre is számíthatunk. „Minden karakter a három osztály valamelyikében jártas, amint a DedSechez csatlakozik. Minden karakternek saját fejlődése van. Idővel szinteket lépnek és perkeket szereznek majd. Az eltérő karakterekbe való befektetésed nagyon is a velük való játékról szól – láthatod, ahogy haladnak a játék története során, és ahogy szinteket lépnek. Ezzel egy időben a DedSecnek is saját fejlődése van, és az összes karaktered erősebb lesz, ahogy a DedSec fejlesztésre kerül, így egy ügynök elvesztése inkább arról szól, hogy elveszíted a karaktert és a meghatározott játékstílusához való hozzáférést, nem pedig arról, hogy elveszted a fejlődést, és az ellenségek túlerőbe kerülnének veled szemben,” mondta Clint Hocking, a Watch Dogs: Legion kreatív rendezője a GamingBoltnak.

Szóval szó szerint kell újfent értelmezni a játék címében a légió kifejezést: ahogy erősítjük a DedSec-et, úgy lesz mindenki erősebb, viszont arra nem lesz lehetőségünk, hogy a csatában megfekvő karakterünket csak úgy feltámasszuk, szóval ha esetleg valakihez kötődnénk a játék során, váltanunk kell majd valaki másra. Persze megoldható az, ha mondjuk rotációban játszunk X karakterrel, de még kérdéses, hogy miként lehet mondjuk harc közben cserélni másra (már ha ez egyáltalán lehetséges lesz – valószínűleg nem, az túl egyszerű lenne, az MI meg valószínűleg megfekszene egy harc közepén magára hagyva).

A Watch Dogs: Legion, ami a Brexit után, a közeljövőben játszódó Londonban játszódik egy mindent és mindenkit megfigyelő állam kellős közepében, 2020. március 6-án fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox Onera, PC-re, és a Google Stadián is fel fog bukkanni a Ubisoft játéka, ami több eltérő kiadásban is előrendelhető már. A történetre is volt már pár utalás korábban – mind a két témával kapcsolatban körmöltünk nem is olyan régen.

Forrás: GamingBolt

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu