A Blizzard elnöke, J. Allen Brack a cég előző negyedéves üzleti eredményeinek közlése során beszélt arról, hogy a felgyorsított fejlesztések jól haladnak.
„Ez egy olyan kérdéskör, amit sok ideig megfontolnak a csapatok, hogy miként legyenek sikeresek, és személy szerint számomra prioritás ez. Nagy igény van Blizzardos játéktartalmakra, és ez egy olyan kihívás, amivel hosszú ideje küzdünk. Úgy gondolom, hogy az utóbbi pár év során haladtunk ezzel kapcsolatban. Ezzel egy időben úgy vélem, hogy nagyon tiszta az, hogy jobban kell teljesítenünk, és ez volt az egyik vezető indok számunkra, hogy a fejlesztőtehetségek számát megnöveljük a cégen belül azon kívül, hogy az idei évben a prioritásainkra koncentráljunk. Igazán kritikus számunkra, hogy több emberünk van a többféle kezdeményezésünk támogatására. Az iteráció, a kísérletezés folyamata az, amiről úgy érezzük, hogy nagyon kritikus a megfelelő minőségi szintek elérése érdekében.
Egy kis ideig el fog tartani, hogy tovább emeljük a tartalomszállítást a franchise-ainkban, de a kezdeti lépésekkel boldogak vagyunk. Jelentős új tartalmakat láthattunk a Hearthstoneban, illetve a World of Warcraftban a negyedév során, és a közösségek igencsak pozitívan fogadták ezeket. Lényegében így gondolkodunk a Blizzard minőségéről. Belsőleg a szakmabeli tudásról beszélünk, és ez számunkra azt jelenti, hogy elérjük a saját elvárásainkat, továbbá a játékosok elvárásait a kidolgozottsággal, és a tartalom gyakoriságával egyaránt, így amikor azt mondjuk, hogy a játékosainknak szeretnénk több Blizzardos tartalmat kiadni, azt jelenti, hogy nem csak több Blizzardos játékra számíthatnak, hanem több minőségi Blizzard-élményre is [az IP-k körül],” mondta Brack.
Coddy Johnson, az Activision Blizzard ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a cégen belül (így az Activision és a Blizzard oldalán is) új IP-kezdeményezések vannak. Bobby Kotick, az Activision Blizzard vezérigazgatója pedig további remastereket is meglebegtetett, ugyanis a Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy és a Crash Team Racing: Nitro-Fueled is jól fogyott (előbbi már több mint tíz millió példányban kelt el).
Persze a Blizzard sebességnövelése nem biztos, hogy jó ötlet.
Forrás: WCCFTech, Videogamer