Ezt maga az 505 Games közösségi managere, Lucas Liaskos bökte ki Twitteren a Remedy Control című játékával kapcsolatban.
Konzolon csak 30 fps lesz a Control, illetve elmarad a látvány megfelelő tévéken alaposan feldobó HDR képhatás is a Remedy játékában. Különösen az utóbbi meglepő technikai hátrány, hiszen az erősebb konzoloknál rendszerint nagy fegyvertény a jól kezelt HDR. (Míg PC-n sokszor kínlódás beállítani a megfelelő HDR értékeket, vagy egyszerűen csak bugos ez a funkció.)
Liaskos ezt az információt egy rajongókkal váltott Tweet-sorozatban árulta el a Max Payne és az Alan Wake játékokról elhíresült Remedy-nek a napokban várható címéről.
No HDR in any version of Control. PS4 Pro and Xbox One X have enhanced features, yes. All console versions run at 30fps.
— Lucas Liaskos (@PadPoet) August 22, 2019
Ami a konzolosok számára talán vigasztaló lehet, hogy mind a PS4, mind az Xbox One X verziók „különleges tulajdonságokkal” bírnak majd. Hogy ezek pontosan mit tartalmaznak, arról nincs még információ, de nagy eséllyel az újabb generációs PS4 Pro és Xbox One X magasabb felbontáson futnak majd, mint a régebbi generációs testvéreik.
Elég necces azért, hogy a HDR ilyen csúnyán kimaradt (illetve, hogy ez ennyire közel a megjelenés előtt derül ki), de a Control enélkül is nagyon jól néz ki és talán később, egy update formájában implementálják ezt a funkciót – legalább is Liaskos ebben bízik.
Tegyük hozzá még gyorsan azt is, hogy a Remedy nemrég enyhített elég komolyan a PC-s rendszerigényen, így nagyon olyan színezete van a történetnek, mintha a csapat kifejezett a személyi számítógéppel, vagy nagyon komoly Windows alapú laptopokkal rendelkező felhasználóknak kedvezne az utóbbi időben.
A párhuzamos, rejtélyes világban játszódó Control egy TPS játék, amely egyenes arányban kever közelharcot, tűzharcot, speciális képességeket és kalandot. Kicsit Quantum Breakre hasonlít ez a recept, napokon belül meglátjuk, hogy ez mennyire lesz igaz, vagy sem.
Forrás: NG4.com