Az Activision nem fogta vissza a Bungie-t a Destiny-vel

A már függetlenné vált Bungie-nak nyilatkoznia kellett – lényegében megvédték az Activisiont, így nincs bennük tüske a szakítás után.

„Úgy gondolom, hogy itt az ideje eloszlatni azt a nézetet, miszerint az Activision valami tiltó főnök volt, ami nem engedte számunkra, hogy király dolgokat csináljunk. Ezt a franchise-ot [Destiny] az Activisionnel közösen indítottuk el, és idővel közösen úgy döntöttünk, hogy eltérő céljaink voltak vele kapcsolatban, úgyhogy külön váltak útjaink. Békés volt a távozásunk, és most mi magunk készítjük a játékot, és azt tesszük, amitől szerintünk kiváló lesz. A fejlesztői téren nem nagyon változtak a dolgok napi szinten. Olyan helyeken mint a Gamescom, kapcsolatba lépünk a kiadói csapatunkkal, az új Bungie-s csapattársainkkal, akik a Destiny-n a külföldi piacokon dolgoznak olyan helyeken, ahol még próbáljuk átkarolni ezt a globális közösséget… de a döntéshozatal tekintetében a kreatív vezetőink még mindig meghatározóak, ahogy eddig is, mivel tudják, hogy hol kellene a játéknak tartania. Szeretnénk az általunk lehetséges lehető legjobb játékot létrehozni, és minél tovább készítjük, annál jobban megértjük azokat az embereket, akik játszanak vele. Úgyhogy ha a Bungie a napjainkban eltérőnek tűnne, ez azért van, mert jobban megértjük, hogy mit is jelent a Destiny, hogy miért is értékes a játékosoknak, és hogy hová szeretnénk eljuttatni azt,” mondta a Gamescomon az Eurogamernek David Dague, a Bungie kommunikációs rendezője.

Októbertől kezdve komoly változások elé néz a Destiny 2. A cross-save funkció révén valamelyest mozgathatjuk a PlayStation 4, Xbox One, és PC között az eredményeinket, PC-n pedig az eddig használt (Activision Blizzardos) Battle.net rendszerről lekerül a játék, hogy új otthonra leljen a Steamen. Persze a New Light keretein belül free-to-playként is játszható lesz, miközben a Shadowkeep névre hallgató kiegészítő is készül.

Úgyhogy a Bungie szemmel láthatólag igyekszik a játékosok kedvében járni, és önállóan is megpróbálnak sikert aratni a játékkal, ami talán a next-gen platformokon folytatást kaphat az általunk is korábban említett pletykák szerint.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu