A 15 éve megjelent, klasszikus játék: a World of Warcraft Classic újraindulása Twitch-en egymillió embert gyűjtött össze.
A Blizzardnak bőven van oka ünnepelni, hiszen a World of Warcraft Classic, az eredeti, 2004-ben megjelent MMORPG „felújítása” elképesztő sikert aratott: összesen egymillió ember nézte az ősrégi grafikájú közösségi játékot Twitch.tv-n. És ez még csak a kezdet…
A TwitchTracker platform kimutatásai szerint a WoW Classic olyan „nehézsúlyú” címeket taszított le a trónról, mint a Fortnite, a Minecraft és a GTA Online. Már pár órán belül az online közösségi szerepjáték elképesztő érdeklődést generált: ennyi idő kellett ahhoz, hogy félmillió ember nézze a World of Warcraft Classic játékosait.
A World of Warcraft Classic valójában nem más, mint a 15 éve megjelent játék élményeit feldolgozó újrakiadás – természetesen a modern technikai paramétereket figyelembe véve.
Már a játék indulásakor is megteltek felhasználókkal az MMORPG szerverei az early access-nek hála: méghozzá oly mértékben, hogy a Blizzardnak újakat kellett indítani. Mindezeket figyelembe véve, Daniel Ahmad, a jól ismert elemző is azon tűnődik, hogy vajon a Blizzard képes lesz-e elérni a WoW „fénykorát”, amikor a Cataclysm kiegészítőjének megjelenésekor 12 millió előfizetője volt a játéknak.
„A World of Warcraft (röviden WoW) a Blizzard Entertainment 2004-ben megjelent számítógépes játéka. A Battle.net hálózat része. A nagy sikerű Warcraft sorozat történetét folytatja, pontosan két évvel a Warcraft III: The Frozen Throne eseményei után kapcsolódik be a történetbe.
A játék stílusa MMORPG, azaz csak interneten keresztül játszható szerepjáték, melyet egyszerre akár több százan vagy ezren is játszhatnak egy online világban. A játékosoknak rendszeresen elő kell fizetniük a játékra.” (Forrás: Wikipédia)
Forrás: 3djuegos