Menu

Death Stranding: mi történik, ha meghalunk?

Hideo Kojima a Famitsunak további részleteket elárult a már kevesebb mint egy hónapra a megjelenésétől levő Death Stranding játékról.

Szerencsénkre lefordításra kerültek a Redditen a japán zseni gondolatai, úgyhogy lássuk azokat. A void out (üres térbe kerülésnek lehetne talán fordítani) eseményéről ezt mondta: „Ha egy void out következik be (egy szörny, vagy a Homo Démonok elfogyasztanak), a térkép egy krátert alkot. Minden épület és infrastruktúra eltűnik. A kráter csak a te világodban fog létezni. Ahogy halad az idő, az eső helyreállítja a krátert, és látni fogod más játékosok épületeit és infrastruktúráját.”

Game over mint olyan nem lesz: „Nincs Game Over a játékban. Egy hagyományos játék visszatekeri az időt arra a pontra, mielőtt meghalnál. A Death Strandingben nem tesszük ezt. Ha Sam „Porter” Bridges meghal, a lelke elmerül „az óceán űrjében”. Samnek meg kell keresnie a testét, hogy visszatérjen az életbe. Az első trailerben Sam meghalt, és a lelke a másik oldalon ragadt.”

A like rendszerről is mondott pár szót: „Ha olyasvalamit használtál, amit más játékosok hoztak létre, a rendszer automatikusan egy likeot ad, és a tárgy használata után te is adhatsz egyet. Összesen két likeot adhatsz egy épületnek vagy infrastruktúrának. Azok, akik tesztelik a játékot, eltérő véleménnyel rendelkeznek. Egy amerikai tesztelő nem szereti, hogy az engedélye nélkül like-okat ad a rendszer, de egy japán tesztelőt ez nem zavarja. (Igen, vannak olyanok, akik már játsszák és tesztelik a Death Strandinget.)”

Multiplayer: „Azért nem akarom, hogy a játékosok másokat közvetlenül lássanak vagy interakcióba lépjenek velük (mint a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain bázistámadásoknál), mert egy egy másfajta kapcsolatot akarok teremteni a játékosok között. Randit akarok attól a hölgytől, nem elvenni őt feleségül – ilyesmire kell gondolni.”

Az ausztrál Sausage Roll előzetesében pedig olvasható, hogy a környezet igencsak rémisztő lesz: „A Death Stranding környezete az egyik legijesztőbb és legimmerzívebb, amit valaha láttam videojátékokban. Bár a világ úgy tűnik, hogy elhagyatott és élettől mentes, sosem érződik úgy, hogy igazán egyedül lennél… és ez félelmetes. Nem tudod, hogy honnan mi ugorhat erő, és úgy érződik, hogy van egy, az életnél nagyobb lét, ami folyamatosan figyel téged a felhőkön keresztül. Olyan mintha Hideo Kojima feltuningolta volna a Silent Hills-es hangulatot.”

Majd meglátjuk november 8-án. Akkor jön ki PlayStation 4-re a Death Stranding.

Forrás: WCCFTech, WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love



Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu

https://smallseotools.com/