Komoly bajok vannak a UPlay+-szal!

Vagy inkább „UPay+”-szal…?! Ugyanis pont a pénzzel kapcsolatban vannak hibák gyakran a Ubisoft előfizetéses UPlay+ szolgáltatása körül…

A UPlay+ előfizetői nem csak a Ubisoft hivatalos fórumán, de még a Redditenis megemlékeznek a problémákról, amit az előfizetéses rendszerben egy rakat játékot kínáló szolgáltatás lemondása során tapasztaltak. Röviden? Többször fizettek a szolgáltatásért, felfüggesztésre került előfizetések, problémák a hitel/bankkártya információinak törlése körül. Ez bizony gáz, pláne úgy, hogy felhasználónként lényegében változó mértékű és összetettségű hibák merültek fel.

Vannak olyan felhasználók, akiktől levonásra került a havi díj, és megfelelő, elfogadott módon fizetnek, de felfüggesztésre került a szolgáltatásuk, így nem tudnak játszani, pedig joguk lenne rá. Olyan felhasználó is van, akinek a felfüggesztéses üzenet mindössze néhány nappal az előfizetés után felugrik, holott a fizetés legalább egy hónapig kellene, hogy hozzáférést biztosítson. Ez már hajmeresztő, de van még hová menni (zuhanni?): olyanok is vannak, akik számláját TÖBBSZÖR is megterhelték egy hónapban a UPlay+ miatt. Sokan kétszer fizettek, és néhány felhasználó esetében akár egy hétig is a levegőben lengett az engedélyezés a kártyájuk körül. Azok pedig, akik eltávolítanák az elmentett kártyainformációjukat a fiókjukból (hogy például csak egy hónapig próbálják ki a UPlay+-t), nem tudják eltávolítani azt… Aztán van egy olyan bug is, amit több felhasználó is tapasztalt: a Ubisoft fizetési rendszere automatikusan egy olyan dátumra állítja át a hitelkártyák lejárati idejét, ami nem megfelelő, így bár lenne miből előfizetni, nem lehetséges a fizetés.

A Ubisoft ügyfélszolgálata pedig csak vállat rándít és panaszkezelési online jegyigénylést javasol, az kb. semmit sem segít, mert szeptember vége óta felmerült sok hiba és bug. A francia cég bár egy kiemelt fórumposztban megemlítette a kártyaeltávolításos és a fizetést megakadályozó gondokat, a felhasználók a felvetett megoldással sem tudták megoldani a hibáikat az utóbbira, míg az előbbivel kapcsolatban a Ubisoft nyomozást indított.

Nem lett volna célszerűbb jobban tesztelni a UPlay+-t? Mert hiába lehet hozzáférni sok régebbi játék (és hamarosan érkező cím) teljes kiadásához így, ha ilyen problémák vannak, az inkább riasztó mintsem csalogató. Nehéz lesz ezt kimagyarázni…

Forrás: Gamesindustry

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu