Half-Life: Alyx: a Valve nem várt a szivárgások után

A Valve nem számított arra, hogy a következő játéka: Half-Life: Alyx kiszivárogjon – de ez megtörtént, úgyhogy szépen elővették a vészhelyzetre tervezett forgatókönyvüket…

Tegnap beszámoltunk arról – még feltételes módban -, hogy a Valve egy nagy VR-játékot tervez kiadni még az év (feltehetőleg az üzleti, azaz az áprilistól áprilisig tartó időszak) során. Egy interjúrészlet is kitudódott a projektről, ami most már meg is lett erősítve, így a játékról nem nagyon lehet találgatni (leszámítva a játékmenetét, történetét, ilyesmi…): Gabe Newellék tényleg a Half-Life: Alyxon dolgoznak, azaz számukra még mindig hatalmas tabuként van az a bizonyos hármas szám elkönyvelve, így a Team Fortress, vagy a Portal után a Half-Life esetében sem számíthatunk arra, hogy elkészüljön az a harmadik felvonás.

„Izgalommal jelentjük be, hogy a Half-Life: Alyx, a zászlóhajós virtuális valóságban játszódó játékunk csütörtökön, az amerikai keleti part idő szerint tíz órakor fogjuk bemutatni. Alig várjuk, hogy megoszthassuk veletek!”, írta a Valve a Twitteren. A zászlóhajós kifejezéssel egy nagyobb projektre gondolt a csapat, és magyar idő szerint este hét órára kell gondolni, úgyhogy míg a jó ebédhez szól a nóta, a jó vacsorához Gaben fog szólni…

A kép alapján a SteamVR-ra lesz elérhető, így a Valve korábbi kijelentése, miszerint nem felejtettek el játékokat készíteni (erről talán több alkalommal is szó esett), jogos – különben a csapat továbbra is ülne a babérjain és a Steamből származó bevételein, amin azért talán csorbát ejthetett a közel egy éve elstartolt, és azóta több exkluzív címet is behappoló Epic Games Store.

„Örülnék, ha elhozhatnék ebből egy olyan verziót, amit egérrel és billentyűzettel játszhatnál, de ahogy mondtuk, úgy kezdődött [ez a projekt] mint a virtuális valóság felfedezése. Láthatod a teljes testüket, reagálhatsz a helyzetre. Pánik, tölténytárak földre való leejtése, ahogy ők bajlódnak a fegyvereikkel, mivel egy zombi van előttük… igazán szórakoztató volt a játéktesztelést nézni,” mondta a névtelen Valve-os személyzeti tag a kiszávorgott interjúban.

Csak aztán ne az legyen mint a Diablo: Immortal esetében: nem közvetlen PC-s játék, ami miatt a rajongók vasvillát ragadnak…

Forrás: Gematsu

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu