Electronic Arts: valódinak tűnhet a pusztítás, ha a felhőbe kerül

Az Electronic Arts nagyon dícséri a DICE-ot, akik a Frostbite engine-nel eléggé szép rombolást tudnak bemutatni… de szerintük van még hova fejlődni azzal is.

„Kifejezetten izgatott vagyok [a streamelés iránt], de ez csak egy lépés egy utazás során. A fő különbség a felhőben nem az, hogy a processzor egy nagy épületben van a nappalid helyett, hanem az, hogy most több tucatnyi, vagy akár több száz, több ezer, sőt, több millió számítógép is végezheti a dolgát a játék meghajtása érdekében. Ha ezt egy olyan játékra ülteted át, mint mondjuk a Battlefield… a DICE büszkélkedik a hihetetlen pusztításukkal [amit a játékon belül elérnek]. Jobban felrobbantanak dolgokat, mint bárki más, de a pusztításhoz általuk elvégzett szimulációk igencsak korlátozottak ahhoz képest, amit ők valójában szeretnének csinálni, mert meghatározott mennyiségű [erejű, számítási képességű] CPU-juk és GPU-juk van, és mindezt valós időben kell megtenniük. Ha lenne egy szerverparkjuk, ami a Frostbite-ban futtatná a fizikai engine-ünket, és jobb pusztítást számíthatnának, olyan lenne [a rombolás], mint a valós életben… és ezt nem csak a robbantásokban lehetne alkalmazni, hanem a játék majdnem összes részében,” mondta a Gamesindustrynak adott interjújában Ken Moss, az Electronic Arts technikai főnöke.

Ezzel burkoltan a Project Atlasra célzott Moss is, mert biztos, hogy majd ők is szépen erre a streamelősdire fognak ráállni a minél nagyobb profit érdekében. Igaz, a Project Atlas, az Electronic Arts még nem nagyon mutatott streamelő megoldása még messze van – talán a jövő évi EA Playen látni fogunk belőle valamit, de még az sem olyan biztos, mivel mi magunk is csak találgatni tudunk efelől.

Persze addigra már ott lesz a PlayStation Now, a Project xCloud, a Google Stadia, és már az Amazonról is azt rebesgetik, hogy ők is beszállnak a buliba – úgyhogy nehéz lesz számukra teret nyerni ezen a fronton.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu