Diablo IV: új megközelítéssel él a PVP-hez a Blizzard

Az élő szolgáltatásos Diablo (ami azért is nevezhető így, mert kötelező internetkapcsolatot igényel majd konzolokon és PC-n is) módosítani fog a PVP-ben (játékos játékos ellen) is az eddigiekhez képest.

„A PVP olyasmi, amin az első Diablo óta sokat gondolkodtunk és dolgoztunk. Olyasmi, ami régóta várt – vissza kell menned a Diablo II-höz, hogy megtaláld azt. Jelenleg éppen a prototípusokkal kísérletezünk, amikben igencsak érdekes megközelítések vannak a PVP iránt – és már majdnem ott tartunk, hogy véglegesítsük azt.

Ennek a nagy, közösségi nyílt világnak a burkolt célzásai… ez olyasmi, amit jobban megértesz, ahogy játszol [a Diablo IV-gyel]. A technológia, ami lehetővé teszi számunkra egy masszív, átmenet nélküli nyílt világ futtatását, és amit ennek révén elérhetünk, jóval nagyobb annál, amit korábban valaha megcsináltunk a Diablóban.

Az egyik kihívás a játék fejlesztése során az volt, hogy hűek maradjunk a Diablóhoz, a Diablo II-höz, és a Diablo III-hoz, miközben megőriztük és a következő szintre emeltük a dolgokat, amik jellemzőek voltak rájuk. De úgy gondolom, hogy megcsináltuk – csak nézd meg, hogy mit csináltunk a karaktertípusok felfrissítésével. Fogtuk a Diablo II-ből a druidát, és még jobbá tettük a visszatérésekor. Most farkasok veszik körül, és átalakul egy vérmedvévé vagy egy vérfarkassá. És mivel ez egy Diablo, ezt feltekerjük maximumra – van alakváltásunk, továbbá őrült természeti varázsigék is, amik kiegészítik azt,” mondta a januári EDGE magazinban Allen Adham, a Blizzard társalapítója egy interjúban, amiből a WCCFTech idézett egy kisebb részletet.

Úgyhogy a Diablo III-ban látott, korlátozott, arénás PVP után teljeskörű visszatérést kap a játékosok egymásnak esése az idei BlizzCon során bejelentett Diablo IV-ben, ami PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re van jelenleg bejelentve, de egy közelmúltban tárgyalt kiszivárgás szerint a Blizzard PlayStation 5-re és Xbox Project Scarlettre is fejleszti a játékot, ami állítólag jövőre már bétateszt formájában kipróbálható lesz.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu