Ez nem egy eltévedt április elsejei idézet – ezt az Electronic Arts egyik stúdiójának általános menedzsere mondta a héten!
A címben idézett illető Patrick Klaus, aki korábban a Ubisoft egyik nagyobb beosztású illetője volt (az Assassin’s Creed-sorozatból a IV: Black Flagen, a Unity-n, illetve az Odyssey-n is dolgozott), és most az Electronic Arts Motive stúdiójának általános menedzsere. A Motive-ot a korábban a Ubisoftnál (kicsi a világ?) többek között az Assassin’s Creed elindításában közreműködő Jade Raymond alapította 2015-ben, aki 2018 októberében távozott, és azóta már a Google Stadia-exkluzív játékok fejlesztésére létrehozott Stadia Games & Entertainment stúdió főnökeként dolgozik. A Motive-nak eddig mindössze egyetlen játékban volt nyoma, ugyanis a 2017-es év egyik hatalmas lootbox botrányának, a Star Wars: Battlefront II-nek egyjátékos kampányán pont ez a stúdió dolgozott…
„[Az Electronic Arts] egy eltérő cégnek érezhető. Egy olyan cégnek hat, ami igazán a minőségre koncentrál. Részben emiatt is voltam izgatott, hogy visszatérhetek [korábban ugyanis itt dolgozott Klaus – a szerk.]. Tényleg az első számú prioritás az, hogy remek játékokat akarunk csinálni, és az Electronic Arts vezetői képessé tesznek minket Montrealban erre úgy, hogy mennyi tehetséges ember dolgozik a stúdióban azon, hogy király játékokat valósíthassanak meg az EA-nek. Eltérő idők ezek [a korábbi jelenlétemhez képest] – más a vezetőség, más a cég üzenete. És ez minden nap megerősítésre kerül az üzeneteinkben és párbeszédeinkben. Igazán ez érződik a legfontosabb dolognak,” mondta a Gamesindustrynak adott interjújában Klaus.
Ez bizony az év poénja lehet, mert az Anthem, ami februárban jött ki, messze minden volt a megjelenésekor, csak minőségi nem. Eközben a Motive, ami az akció/kalandjátékok megvalósítása céljából jött létre, közben egy új IP-n dolgozik évek óta, és van egy olyan Star Wars-projektjük, ami „nagyon egyedi élmény” lesz. Ez nem az EA Vancouver próbálkozása (ők a Visceral egyjátékos élményét probálták volna élő szolgáltatásúra gyúrni), mivel az a Kotakus Jason Schreier szerint törlésre került.
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!