A Dying Light 2 kreatív rendezője fején találta a szöget.
A Techland mostanában elég komolyan elmerült a Dying Light 2 fejlesztésében még annak ellenére is, hogy azért el lett halasztva (ugyanis voltak arra korábban tervek, hogy még idén meg fog jelenni), de a lengyelek inkább bemutattak a türelmetleneknek, és eltolták 2020 tavaszára, megerősítve a next-gen verziókat is. (Meg elárulták, hogy lesz sugárkövetés PC-n, és fontolgatják, hogy az NVidia DLSS-ét (mély, gépi tanulású super sampling – a mesterséges intelligencia révén magasabb felbontást és jobb grafikai opciókat kaphatunk, miközben a frame rate megmaradna.)
„Nem hiszem, hogy nagyobbak lesznek [a világok a következő generációban]. Úgy vélem, hogy a grafikai minőség fog mindenütt változni. Szerintem az embereknek nem nagyon kellenek nagyobb világok, hanem inkább olyan világokra van szükségük, amiknek jobb minőségük van, és amikben jobban el tudnak merülni. Nem nehéz a jelenlegi generációnak streamelés révén nagy világokat létrehozni játék közben. Szóval elmész valahová, és betölti körülötted azt a kis részletet, és így tovább. Így extrém nagy világokat teremthetsz a teljesítményre való nagy hatás nélkül. Ami viszont kihat a teljesítményre, az a körülötted levő NPC-k száma, változatossága és viselkedési módja. A következő generációban bekövetkező fejlesztések révén lehetőségünk lesz tovább jutni ebben az irányban. Ez lényegében a stúdiónk küldetésének célja: olyan belső nézetes nyílt világú játékokat akarunk csinálni, amikben jó minőségű a grafika, jól el lehet merülni bennük, és így úgy érezheted, hogy tényleg ott vagy,” mondta Tymon Smektala, a Dying Light 2 kreatív rendezője a januári hivatalos Xbox magazinnak, amiből a WCCFTech ollózott pár gondolatot.
És nem is mond hülyeséget: tényleg nem kizárólag a grafikára vagy a méretre kellene ráállni (utóbbiról épp Brendan Greene nyilatkozott így a Prologue-gal kapcsolatban, erről ma külön szó esett), hanem arra, hogy ne legyen üres, unalmas a világ ismétlődő feladatokkal. Erre talán a Dying Light 2 választ adhat: tavasszal jön PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re, de a PlayStation 5 és az Xbox is megkapja majd. (Igen, Xbox – ma arról is szó volt, hogy mi is a helyzet a next-gen konzol elnevezése körül…)
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!