Remekelne az RPG-kben a Remedy, állítja a Control egyik fejlesztője

Sergey Mohov, a Control senior játéktervezője úgy véli, hogy a Northlight Engine (a Remedy saját motorja) már eléggé fejlett ahhoz, hogy a kevésbé lineáris élményeket is támogathassa.

„Én személy szerint az RPG műfajt választanám[, ha új játékon dolgozhatnék]. Először is: hatalmas RPG-rajongó vagyok. A Baldur’s Gate-tel, a Planescape Tormenttel, az Arcanummal, a Fallout 2-vel és a Neverwinter Nightsszal nőttem fel, és a dizájnnal kapcsolatos megbeszélések során folyton ezeket a játékokat hozom fel… de úgy vélem, hogy a Remedy Entertainment is igazán jó lenne [az RPG műfajú játékok alkotásában]. Gondoljatok bele: mi mind a részletes, fura világok felépítésével foglalkozunk; tele rakjuk őket impozáns karakterekkel, majd a játékmenet révén előadunk egy történetet. Ez egy kiváló kezdőpont lehetne egy RPG-nek!

A Northlight egy kiváló engine, ha a grafikai képességekről kellene beszélni. A Control az RTX-szel [sugárkövetéssel] lenyűgözően néz ki, és gond nélkül megvalósítja ezt a Northlight… de eközben bele kell gondolni abba is, hogy a Northlight arra lett tervezve, hogy lineáris, egyenes játékokban legyen felhasználva. A pályák betöltése, vagy a mesterséges intelligencia kezelése remek, ha a játék lineáris, és a pályatervezők tudják, hogy mi mikor történik. Egy picit bonyolultabb a helyzet egy nyílt környezetű játékban, amikor nem tudod, hogy hová tart a játékos, hogy mit lát, és mit csinál, amikor ott van. Emiatt dolgoznunk kellett, hogy a játék [a Control] játszható állapotban lehessen. Persze egy in-house, saját fejlesztésű engine-ről beszélünk, így a játékkal együtt fejlődik, és annak befejezésére már egy jóval jobb engine-ünk volt, ami készen áll a kevésbé lineáris élmények támogatására,” írta Mohov a ResetErán egy kérdezz-felelek során.

Képzeljük el, hogy milyen lenne egy Remedy RPG, aminek az írója az a Sam Lake volna, akiről korábban már írtuk, hogy a következő projektjén dolgozik (ami lehet az Alan Wake TV-sorozat adaptációja is). Nagyszerű lenne. Talán a következő konzolgeneráció során bekövetkezhet.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu