A Ubisoft forradalmi változásokat ígér

Sokkal változatosabb játékokat ígér a Ubisoft a Video Games Chronicle cikke szerint, mely szerint akár alapjaiban is megváltozhat a játékfelhozatal a közeljövőben.

Hiába voltak remekül kidolgozott, tisztességes iparosmunkák a Far Cry 5 és az Assassin’s Creed Origins és az Odyssey is, azonban a kritikusok és játékosok egyformán kritizálták e címeket amiatt, hogy szerintük már erősen egy kaptafára készülnek. Ráadásul a Far Cry: New Dawn, a The Division 2 és a Ghost Recon Breakpoint is kifejezetten rossz eladásokat produkáltak és a The Division 2 kivételével a kritikusok sem voltak elájulva ezektől a játékoktól. Éppen ezért most nagyon fogadkozik a Ubisoft, hogy alapvető változások várhatóak a jövőben megjelenő játékok tekintetében.

A Video Games Chronicle pár napja adott le egy exkluzív írást, amelyben részben hivatalos, részben nem hivatalos forrásokat említ, amelyek izgalmas információkat szivárogtattak ki az újságíróknak. Konkrétan arról beszéltek, hogy a francia székhelyű kiadónak egy 100 designerből és producerből álló, úgynevezett „editorial team” nevű csapata az ország szívében, Párizsban dolgozik és ők az igazi „belső csapat”, akik meghatározzák a kiadó játékainak arculatát, illetve a fejlesztések irányvonalát a játékok fejlesztésétől egészen a forgatókönyvekig. Az ő döntésük volt a mostanában oly sokat felhasznált nyílt világ játéktípus is. A VGC információi szerint ez a belsős szerkesztőcsapat a jövőben egyrészt kibővül, másrészt át is szervezik annak érdekében, hogy sokkal gyorsabbá és hatékonyabbá váljék a munka a jövőben. Ez persze csak olyan szokásos hivatalos bullshitnek hangzik, azonban a VGC szerint olyan információk birtokába is jutottak, amelyek szerint, hogy ez az átszervezés egyben a Ubisoft-játékok változatosabbá tételét is jelenti a közeljövőben.

A VGC emellett arról is írt, hogy míg Serge Hascoet, a csapat kreatív vezetője azért marad a pozíciójában, azonban az oldal forrásai szerint Hascoet keze alá dolgozó hét alelnöknek jogkörét kiterjesztik, így sokkal nagyobb kreatív szabadságot kapnak majd a jövőben, magyarán nem kézivezérléssel működik majd minden a cégnél, mint ahogy eddig jellemző volt. Ezzel az a célja a kiadó vezetőségének, hogy az Editorial Team főnöke inkább a „teljes képpel” foglalkozzon, a különféle projekteket pedig a beosztott vezetői felügyeljék közvetlenül. A hét alelnök mindegyike végre viszonylag önállóan foglalkozhat a saját IP-ivel, így ezeknél sokkal inkább érvényesíthetik a saját elképzeléseiket, nem kell azoknak a „felső vezetőség” által delegált párizsi producerekre és designerekre hagyatkozniuk, akiket az összes projekt felügyeletével bíztak meg, és közvetlenül Serge Hascoet irányítása alá tartoztak. Magyarán egy elég alapos vállalati átszervezésről van szó. Ha minden igaz, akkor ennek az lehet az eredménye, hogy valóban változatosabb, egyedibb játékokat jelentet majd meg az Ubisoft. Úgy legyen…

Forrás: Video Games Chronicle

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu