A FromSoftware nem akarja, hogy a következő játéka: az Elden Ring (amit már jó kilenc hónapja, hogy bejelentettek…) élettelen világú legyen. (A háttértörténete már biztos nem lesz olyan – azon A tűz és jég dala írója, George R. R. Martin dolgozott.)
Omni, aki bennfentesnek tűnik az Elden Ringgel kapcsolatban, korábban is már csepegtetett a játékról. Így tett most is a ResetEra fórumon. Most azt mondja, hogy dinamikus napszakváltásokra, megvilágításra és időjárásra is érdemes lesz felkészülnünk, és még a vadvilág is hasonlóan dinamikus lehet a nyílt világban. A kicsi és nagy ellenfelek is gyakran mozoghatnak a térképen, hogy ne nagyon tudjunk annyira egyszerűen felkészülni rájuk. Ezzel a FromSoftware azt akarja, hogy egy élő világnak tűnjön az Elden Ring környezete, és nem pedig egy egyszerű játszótérnek. Ezekhez pedig hozzá kell adni a FromSoftware előző játékainak stílusjegyeit, és így megkapjuk az Elden Ringet.
Omni még a Bloodborne folytatásáról is beszélt. Az első rész már jó öt éve, hogy megjelent PlayStation 4-re, úgyhogy a kérdés jogos. Ő azt mondja, hogy a stúdió mindig is egyszerre több projekten dolgozik, de jelenleg nem fejlesztik a Bloodborne második részét, és még „nem is áll a sorban”, így mondhatni nincsen a terveik között egy lehetséges PlayStation 5-exkluzív folytatás. Ha ez mégis bekövetkezne, akkor várnunk kell még rá pár évet, ugyanis hónapok alatt nem lehet minőségi AAA játékot összehozni. (Persze, láttunk már gyorsan összeütött AAA játékot – Tony Hawk’s Pro Skater 5 -, de az olyan is lett.)
Úgyhogy amíg a Bloodborne 2-t elővehetik, érdemes lesz várnunk az Elden Ringre, ami elvileg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re készül. De mivel szinte SEMMIT nem hallunk a játékról hivatalosan (megismételjük, HIVATALOSAN – pletyka szintjén gyakran hallunk egyet s mást), nekünk az az érzésünk támadt, hogy ebből csendben cross-gen játék lesz, így a PlayStation 5-ön és az Xbox Series X-en is felütheti majd a fejét.
Forrás: WCCFTech