Elden Ring: felejtsük el a júniusi megjelenést?!

Elden Ring – A FromSoftware új játékáról további új pletykák érkeztek- és ezek nem teljesen tűnnek olyan nagyon biztatónak.

Omni már több alkalommal írt néhány dolgot a játékról, aminek háttértörténetéért az a George R.R. Martin volt a felelős, aki nélkül nem valósult volna meg a HBO-s Trónok harca-sorozat sem. Most azt írja a szivárogtató a ResetEra fórumon, hogy az Elden Ring nem használ Unreal Engine 4-et. Ezt a 4chan-en találták ki szerinte. Az engine (ami akkor valószínűleg in-house, saját alkotás) kapott azért egy-két frissítést, de ő sem biztos ezek mértékében. Az eltérő struktúra, rendszerek és játékdizájn miatt amúgy is szükség volt a fejlesztésre.

Omni szerint az egyik legnagyobb frissítés a megvilágítás lesz. Mivel ő azt állítja, hogy egy dinamikus napszakváltással rendelkező játékról beszélünk, így a megvilágításnak is módosulnia kell, és ezzel a napreggel nem fog délnek érződni, és a nap közepe sem fog úgy hatni mintha naplemente, vagy éjszaka volna. De ez nem jelenti automatikusan azt, hogy konzolokon automatikusan 60 FPS frame rate-re lesz képes az Elden Ring – csak általánosabb technikai javításokról, frissítésekről van szó.

Ő úgy gondolja, hogy az Elden Ring nem fog júniusban megjelenni. (Jogos, mert szinte semmit nem hallunk a játékról!) Hozzátette, hogy senkinek sem tenne jót, ha hirtelen dátumokat szivárogtatna, mert belsőleg vannak még félkész dolgok, amik még változhatnak – a FromSoftware és a Bandai Namco majd akkor beszél a megjelenési dátumról, ha úgy érzik, hogy készen állnak erre.

Most már teljesen úgy gondoljuk, hogy az Elden Ring nem lesz csak kurrens-gen játék. Egyszerűen kizárt, hogy a FromSoftware csak PlayStation 4-re és Xbox One-ra fejlessze a PC mellett. Most már túl késő van ahhoz, hogy ne legyen jobb esetben cross-gen cím belőle (azaz a PS4/X1 mellett PlayStation 5-re és Xbox Series X-re is jönne), vagy rosszabb esetben kapásból next-gen alkotássá válhat.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu