Az Epic Games egy olyan céget vásárolt, ami a God of War, vagy a Hellblade: Senua’s Sacrifice animációs technológiájáért is felelős volt.
Az Epic Games-é lett a Cubic Motion. Ez a cég olyan arcanimációs technológiát hozott létre, aminek köszönhetően sokkal természetesebbnek tűnnek az arckifejezések egy arcvázra (facial rig-re) helyezve. Az Epic Games pedig azt szeretné, hogy a cég technológiája benne legyen az eszközkészletben, amit az Unreal Engine-t használó fejlesztők alkalmazhatnak a játékaikhoz. Kim Librery, az Epic Games technológiai főnöke a Gamesindustrynak eljuttatott közleményében azt írja, hogy az emberi arckifejezések legkisebb részleteire is kitérő animáció fontos ahhoz, hogy a technológia átjusson az angolul uncanny valley-nak nevezett mélyponton. Magyarul egy ideig igen, javulnak az arckifejezések a technológiának köszönhetően, de aztán borzalmasan rosszak lesznek, mielőtt igazán emberi vonalat vennének fel. Úgy véli, hogy az Unreal Engine, a 3Lateral arcszerkezeti technológiája, és a Cubic Motion munkásságának összességével juthatnak át ezen a „természetellenes völgyön,” hogy utána igazán művésziek legyenek a digitális emberek az Unreal Engine-ben.
A Cubic Motion összes alkalmazottja megtartja a munkáját, és az Epic Games megígérte, hogy a már futó projektekben együtt fog működni azon cégekkel, akiknek már valamin dolgozik a csapat. Úgyhogy ez egy átmeneti időszak, mielőtt csak az Unreal Engine-ben lesz elérhető a tech.
Az Epic Games Store-on jelenleg három ingyenes játék van – az Anodyne 2: Return to Dust, A Short Hike, továbbá a Mutazione. Ezek kisebb alkotások, és ezért van a megszokott egy, kettő cím helyett három a listán. De a jövő heti páros, nos, az megint egy nagyobb dobás lesz Tim Sweeney-éktől. Az első a Ubisoft Watch Dogs-a lesz 2014-ből. A másik ingyenes játék (ami kb. március 19-én, csütörtökön kb. este hat órától lesz elérhető egy hétig) a The Stanley Parable. Mind a kettő nagyobb produktumnak mondható.
Úgyhogy az Epic mindent belead – és nem csak az Epic Games Store-on keresztül, hanem az Unreal Engine révén is. Tim Sweeney nem adja fel.
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!