Half-Life 2 Episode 3 és mások? Mi a helyzet a hármas játékokkal?

Half-Life 2 Episode 3? Left 4 Dead 3? Mi lett velük?

Dario Casali, a Valve egyik pályatervezője az IGN-nek adott interjújában elmondta, hogy miután hat évig dolgoztak a Half-Life 2-n, nem akartak eltűnni olyan sokáig. Így nekikezdtek az epizodikus megközelítésnek, mert szerintük már stabil technológiájuk volt, megértették a karaktereket és a történetet, és már megvoltak a mechanikák. Ezért úgy gondolták, hogy részletekben gyakrabban jelentkezhetnek, mert szerintük ez kedvezőbb lett volna, mint az, hogy hat éven át megvárakoztatják a játékosokat, amibe becsúszott volna néhány halasztás is.

Aztán elkezdtek egyre többet és többet rakni a játékba, mert a lehető legjobb alkotást akarták kiadni a kezeik közül. Ekkor rájöttek, hogy az epizódok egyre inkább folytatásnak érződtek. Ezután nem sokkal arra döbbentek rá, hogy ez az epizódos dolog jó koncepció volt, de a kivitelezésük nem a legjobb, ha a sebesség szemszögéből közelítik ezt meg. És nem akarták ugyanazt a hibát elkövetni, mint a Half-Life 2-vel, hogy egyszerre dolgoztak a Source 2 engine-en és az új Half-Life-on, mert ez számukra igencsak fájdalmas volt.

És a Left 4 Dead 3? Erre is válaszolt Casali. Egy Left 4 Dead pályának egy kis pályageometriáját használták kiindulópontként a Source 2 engine-ben. Ez egyfajta renderelési teszt volt, és az emberek úgy gondolták emiatt, hogy a Valve egy új Left 4 Dead-en dolgozik. Sok dolgot összeraktak a Source 2 technológiájával. Sokan elkezdtek próbálkozni a stúdión belül, és néhány a Left 4 Deadhez kapcsolódott, ám végül egyikük sem érte el azt a pontot, hogy a Valve azt gondolja, hogy ez egy olyan termék, ami köré felépíthetnek valamit. Inkább eszközöket csináltak, nem pedig játékot.

Tehát a Half-Life-fal elbízták magukat (maximalisták voltak, ez talán jobb kifejezés), a Left 4 Deaddel pedig az új engine elemein túl tovább nem jutottak. Ettől függetlenül Gabe Newellék félnek a hármas számtól.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu