Tőle szokatlan játékot szeretett volna készíteni Shinji Mikami

Az első Resident Evil rendezője mást alkotott volna, de közbejött a siker…

A 90-es évek közepén a Capcom nagyon sikeres lett a Biohazarddal, ami a nyugaton Resident Evil néven lett ismert. Emögött Shinji Mikami állt, és az IGN-nek  adott interjújában elmondta, hogy mit csinált volna, ha a Resident Evil nem futott volna be. A válasz eléggé meglepő, de egy olyan akciójátékot szerett volna készíteni, ami egyfajta filmélményt nyújt. Példaként a Die Hardot hozta fel példának (a Bruce Willises filmekre kell gondolni). Képzeljük csak el: egy Die Hard-szerű akciójáték, amit Mikami rendezett volna a Capcomnál…

Miután elkészült a csapat a Resident Evillel, Mikami elküldte a Capcomnak az akciójátékos tervezetét, de a japán kiadó inkább egy Resident Evil-folytatást szeretett volna megvalósítani. (Ez végül meg is valósult Hideki Kamiya vezényletével, igaz, egyszer újra kellett kezdeniük a fejlesztést…) A Resident Evil 2 Remake-ről Mikami azt mondja, hogy egészen jól nézett ki azon a videón, amit erről látott. Úgy látja, hogy a Capcom több remake-re is rá fog bólintani pusztán azért, mert a remake-ek (pl. a Resident Evil 2 Remake éppen) jól fogynak. A Resident Evil 4 Remake-re is áldását adta, csak annyi a kikötése, hogy jó legyen a végeredmény. (És már írtunk olyan pletykákról, miszerint az M-Two, a korábbi PlatinumGames alkalmazottakból kialakult, a Resident Evil 3 Remake-en csak kisegítőként tevékenykedő stúdió dolgozhat rajta már.)

Mikami szerint minden eddiginél nehezebb megijeszteni a játékosokat a horror műfajban. Ezt már 2013-ban is mondta. Szerinte a zombis témákat túlzásba vitték a fejlesztők, és ezért már nincs meg a veszélyérzet a játékosokban. (Van benne valami: a Dead Island és a Dying Light is ráerősített erre.) Végezetül még elmondta, a GhostWire: Tokyo-n már rekord ideje dolgozik a Tango Gameworksnél.

Az akciósabb stílust később azért megvalósította (P.N.03, God Hand, Vanquish rendező).

Forrás: PSL

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu