Electronic Arts: jobb, szebb, eltérőnek érződő next-gen játékok

Laura Miele, az Electronic Arts stúdiókért felelős vezetője a Gamesindustry-nak mondta el, hogy miért tekinti nagy ugrásnak a PlayStation 5 és az Xbox Series X eljövetelét.

Miele azt mondja, hogy a PlayStation 5 és az Xbox Series X több memóriával rendelkezik, és ezt a fejlesztők (így az Electronic Arts stúdiói is) kihasználhatják azt, nem beszélve a több processzorciklusról. Szerinte eddig a konzolgenerációs váltás mindig a megemelt grafikai részletességről szólt, és most sincsen ez másképp. A következő konzolgenerációra tervezett játékok hatalmas előreugrást fognak ebben a szemszögben felmutatni. De emellett a RAM és a CPU párosát (utóbbi ugyebár az AMD Ryzen 2 Zen alapjaira építkezik a Sony és a Microsoft konzoljában is) kiaknázhatják arra, hogy több részletet is életre kelthessenek a next-gen játékokban.

Miele példaként a Madden NFL 21-et hozta fel. Szerinte a következő generációs amerikai futball-játékokban a stadionok tele lesznek egyedi rajongókkal, amik minden, a pályán történő eseményre reagálni fognak. Azaz szerinte nem lesznek olyan papírból kivágott közönségek (erről a FIFA beszélhet… és ott az új FIFÁ-val pórul járnak a PC-sek, ezt ma már külön tárgyaltuk). A közvetett rendereléssel dinamikusabban használhatják a fényeket és a színeket, és a dinamikus időjárási rendszerek kihatnak a sportolókra és az ő felszerelésükre, nem beszélve a futballpályáról. A játékokat durvábbnak, eltérőnek, jobbnak gondolja majd ezek miatt.

Miele még megdicsérte a fejlesztőket is, ugyanis nagyon gyorsan át tudtak állni az otthoni, távmunkára. Ha négy hónapja azt mondtuk volna neki, hogy az Electronic Arts teljes nemzetközi munkaereje átállna az otthoni munkára, azt mondta volna akkor, hogy ez egyszerűen lehetetlen lenne, vagy egy év kellene ahhoz, hogy megtervezzék az átállást. Erre mégis napok alatt „hazaküldtek” mindenkit, és meg is lepődött, hogy a csapatok mit hoztak össze a váratlan munkaköri módosulás ellenére is.

Az Electronic Arts tehát meglepődötten tapasztalta, hogy a fejlesztés talán otthonról is megvalósítható. Persze nem mindent lehet onnan csinálni (pl. a szinkronmunkálatokhoz biztosan kell egy stúdió).

Forrás: PSL

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu