A KeokeN a next-genről: nem lesz nagy különbség a gépek között

A Deliver Us The Moon korábbi PC-s megjelenését követően most ellátogatott konzolra is (PlayStation 4-re és Xbox One-ra). A számítógépes változat korábban mindenféle grafikai jóságot támogatott, úgy mint az áttetsző visszatükröződés, árnyékok raytracing effektjei, illetve az NVIDIA önképző, 2.0-ás Super Sampling élsimítása.

A WCCFtech a játékot megjelentető és fejlesztő KeokeN alapítójával, Koen Deetman-el beszélgetett, s megkérdezte, hogy tervben van-e egyfajta javított változat PlayStation 5-re és Xbox Series X-re, s hogy mit is gondol az úriember a két konzol architektúrájáról.

„Jelenleg nincs tervben, de a tervek változhatnak! Ha megcsinálhatnánk, szerintem ki tudnánk hozni a játékból egy olyan szintet, amilyet csak napjaink high-end csúcs PC-in látni.” – mondta Deetman.

„Az új konzolok számítási kapacitása rendkívül bizalomgerjesztő, s nagy várakozással tekintünk az új generációra érkező ray tracing támogatásra is. Nehéz bármit is mondani, hiszen még oly’ keveset tudni a pontos ray tracing specifikációkról, de a korai morzsák alapján úgy véljük, a teljesítmény nagyjából egy RTX 2070 Super képességeinek felel meg, ami már elég a mostani PC-s látvány eléréséhez.”

„Egyelőre még keveset láttunk, de az alapján azt mondanám, hogy a két gép méltó ellenfele lesz egymásnak, s mindkettő új határokat igyekszik átlépni. Mivel mindkét gép rendelkezik SSD-vel, így a töltésidők jelentős mértékben csökkenhetnek, amit nagyon várunk már.”

Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a Deliver Us The Moon nyerte meg indie kategóriában a legjobb hangdizájnnak járó, 18. alkalommal kiosztott Game Audio Network Guild-díjat. Arról is érdeklődött hát a WCCFTech, hogy mit szól Koen az új gépekbe beépülésre kerülő, jelentős szoftveres és hardveres audio fejlesztésekhez.

 

„A hang mindig is fontos szerepet fog betölteni játékainkban, a következő generáció pedig sok fantasztikus lehetőséget tartogat. Úgy látszik a Tempest motorja rengeteg számítástól szabadítja majd meg a CPU-t, amely számítás korábban a hangra kellett, szóval így több mindent tudunk megvalósítani a játék többi aspektusai terén. A HRTF funkcionalitás szintén érdekesnek tűnik. (Ez annyit tesz, hogy a gép képes lesz leszimulálni az emberi fül viselkedését, amikor az általunk halott hangokat közvetíti.) A Project Acoustic hanghullám-alapú technológiája is nagy izgalomra ad okot. Nagyon ígéretes ez az egész és már várjuk, hogy hogyan lehetne beépíteni mindezt majd a munkafolyamatainkba és technológiánkba.”

 

A Deliver Us The Moon már elérhető PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.

Maguk a next-gen szupermasinák valamikor karácsony körül várhatóak…

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Praesagus is a Role-Playing enthusiast and a huge fan of most story-driven games. He's also a diehard fan of everything related to Star Wars, Star Trek, or Fallout and likes to divide his free time between his beloved girlfriend and the retro games he loves so much.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu