A Deliver Us The Moon korábbi PC-s megjelenését követően most ellátogatott konzolra is (PlayStation 4-re és Xbox One-ra). A számítógépes változat korábban mindenféle grafikai jóságot támogatott, úgy mint az áttetsző visszatükröződés, árnyékok raytracing effektjei, illetve az NVIDIA önképző, 2.0-ás Super Sampling élsimítása.
A WCCFtech a játékot megjelentető és fejlesztő KeokeN alapítójával, Koen Deetman-el beszélgetett, s megkérdezte, hogy tervben van-e egyfajta javított változat PlayStation 5-re és Xbox Series X-re, s hogy mit is gondol az úriember a két konzol architektúrájáról.
„Jelenleg nincs tervben, de a tervek változhatnak! Ha megcsinálhatnánk, szerintem ki tudnánk hozni a játékból egy olyan szintet, amilyet csak napjaink high-end csúcs PC-in látni.” – mondta Deetman.
„Az új konzolok számítási kapacitása rendkívül bizalomgerjesztő, s nagy várakozással tekintünk az új generációra érkező ray tracing támogatásra is. Nehéz bármit is mondani, hiszen még oly’ keveset tudni a pontos ray tracing specifikációkról, de a korai morzsák alapján úgy véljük, a teljesítmény nagyjából egy RTX 2070 Super képességeinek felel meg, ami már elég a mostani PC-s látvány eléréséhez.”
„Egyelőre még keveset láttunk, de az alapján azt mondanám, hogy a két gép méltó ellenfele lesz egymásnak, s mindkettő új határokat igyekszik átlépni. Mivel mindkét gép rendelkezik SSD-vel, így a töltésidők jelentős mértékben csökkenhetnek, amit nagyon várunk már.”
Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a Deliver Us The Moon nyerte meg indie kategóriában a legjobb hangdizájnnak járó, 18. alkalommal kiosztott Game Audio Network Guild-díjat. Arról is érdeklődött hát a WCCFTech, hogy mit szól Koen az új gépekbe beépülésre kerülő, jelentős szoftveres és hardveres audio fejlesztésekhez.
„A hang mindig is fontos szerepet fog betölteni játékainkban, a következő generáció pedig sok fantasztikus lehetőséget tartogat. Úgy látszik a Tempest motorja rengeteg számítástól szabadítja majd meg a CPU-t, amely számítás korábban a hangra kellett, szóval így több mindent tudunk megvalósítani a játék többi aspektusai terén. A HRTF funkcionalitás szintén érdekesnek tűnik. (Ez annyit tesz, hogy a gép képes lesz leszimulálni az emberi fül viselkedését, amikor az általunk halott hangokat közvetíti.) A Project Acoustic hanghullám-alapú technológiája is nagy izgalomra ad okot. Nagyon ígéretes ez az egész és már várjuk, hogy hogyan lehetne beépíteni mindezt majd a munkafolyamatainkba és technológiánkba.”
A Deliver Us The Moon már elérhető PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.
Maguk a next-gen szupermasinák valamikor karácsony körül várhatóak…
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!