Death Stranding: Nvidia DLSS 2.0-t használ majd a játék, szebb lesz tőle

Legalább is azt ígérik a fejlesztők, hogy a Death Stranding Nvidia DLSS 2.0-ás támogatásának köszönhetően bőven ráver majd a PS4 Pro grafikára.

A relatíve újnak számító Nvidia technológia, a DLSS 2.0 lesz az egyik alappillére annak a grafikus javulásnak, amellyel majd Hideo Kojima konzolon is gyönyörű játéka, a Death Stranding büszkélkedhet majd, amikor egészen pontosan két hét múlva, július 14-én megjelenik. Maga az Nvidia jelentette, hogy a GeForce RTX kártyák, grafikus erőt szerény hardverigényekkel vegyítő technológiát támogatja majd a Death Stranding.

A technológia egyik új attrakciója az lesz, hogy a játékok akár 1440p-n is 100 FPS felett tudja futtatni, illetve a 4K/60 FPS feletti látvány is bőven elérhető lesz.  A Decima motor, melyet még a Guerilla Games fejlesztett ki, PC-n már teljesen kompatibilis az Nvidia DLSS 2.0 technológiával.

A Kojima Productions egyik fejese, Akio Sakamoto egy sajtóközleményben ezt írta:

„Miközben a Death Stranding már eddig is hatalmas vizuális élmény volt, addig az NVIDIA DLSS 2.0-nek köszönhetően PC-n ez még inkább hatványozottan igaz lesz. Az extra teljesítménynek köszönhetően, amelyet az NVIDIA DLSS 2.0 nyújt, a játékosok különféle grafikus beállításokkal oly módon javíthatnak a grafikán, hogy az tényleg megközelíti majd azt a víziót, amelyet eredetileg is elképzeltünk a játékhoz.”

Az Nvidia DLSS technológiája a neurális hálózat és a GeForce RTX 2000-es sorozatú videokártyák Tensor magjai segítségével érte el, hogy az egyes játékok alacsonyabb képminőségen renderelt képeit magasabb minőségben jelenítse meg a rendszer. Az újabb verzió, a DLSS 2.0 elég éles váltást hozott elődjéhez képest, ugyanis az egyes játékokhoz már nem kellett külön neurális hálózatot betanítani, ami korábban nehezítette a technológia alkalmazását, viszont segített a játék-specifikus dolgok optimalizálásában, helyette egy univerzális neurális hálózatot alkalmaznak.

A DLSS 2.0 az Nvidia állítása szerint kétszer gyorsabban fut a GeForce RTX hardveren, mint az első generációs megoldás, de ezzel együtt képminőség terén is nagy fejlődést hoz, hála a Temporal Feedback technika alkalmazásának, ami élesebb és részletesebb képet eredményez. A DLSS 2.0 működésébe is belenyúltak, ugyanis az új verzióban nem egyetlen beállítás érhető el, ami alapértelmezetten aktív, hanem három különböző szint, amelyek különböző előnyökkel és hátrányokkal rendelkeznek.

A Death Stranding kritikánkat itt olvashatjátok, illetve kicsit lejjebb egy videót is láthatjuk, ahol a PosztmodeM csapata (Szilágyi Árpád („RP”), Keleti Arthur és jómagam) be is mutatjuk részletesen a játék különlegességeit. Ha nincs PS4 konzolod, akkor már csak július 14-ig kell várnod, hogy te is belevethesd magad Hideo Kojima egészen különleges, művész sci-fi és horrorjátékába. Akik pedig már a folytatásra várnak, azok számára is lehet jó hírünk

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu