Quantum Error: hogyan használja a DualSense-et és a Tempestet?

A hivatalos PlayStation magazin augusztusi számában olvashatunk egy interjút Micah Jonesszal (ő a TeamKill Media négy alapító testvérének egyike és a Quantum Error direktora), de mivel hazánkban még 2000 őszében megbukott mind a magazin magyar fordítása, mind a PlayStation Tipp, szerencsénkre a WCCFTech közölte az érintett részletet az interjúból.

Jones felfedte, hogy minden egyes lövés esetén az a kéz, amivel a fegyvert fogjuk, vibrációt kelt (belereng a lövésbe), és ennek révén a DualSense ennek megfelelő oldala vibrálni fog, és szintén ilyen hatást kelt majd a kontroller attól függően, hogy hol találnak el bennünket. Lesznek olyan ajtók is, ahol a robbanásoknál kicsapódhat az. A karakterünk a bal kezét rá fogja tenni ezekre az érintett ajtókra. Ekkor – egyfajta figyelmeztetésként – a kontroller bal oldala remegni fog, hogy tudjuk: ha kinyitjuk az adott ajtót, a képünkbe robban minden.

Jones beszélt a Tempest 3D audio engine-ről is. Szerinte a hangoknak nagy szerepe van a horror érzés megerősítésében és hangulatában, és egy játék során ennek fenntartásában is jelentős hatása van a hangzásnak. A fejlesztők elérik, hogy úgy érezzük magunkat, mintha a játékban lennénk, mivel „körbeölelnek” minket a hangok, és így érzékelhetjük az ellenfelek helyét és irányát, és élőbbnek érzékelhetjük így a környezetet is.

Szerinte a sugárkövetés (ray tracing) fényekkel és árnyékokkal való kombinációja, és a sötétség alkalmazása hangulatteremtő és jó érzéseket (vagy legalábbis a stílusnak megfelelőeket…) kelthet. Nehezen tudja szavakkal kifejezni, de a sugárkövetés egy horrorjátékban intenzívebb és realisztikusabb eredményű egy horrorjátékban, és emiatt egy eltérő élményben lehet részünk mint eddig bármikor.

A Quantum Error megjelenési dátuma még nem tisztázott – talán 2021-ben jöhet PlayStation 5-re. Lesz PlayStation 4-es verzió is, de ez csak a PS5-ös kiadás elkészítése után érkezik, de kérdéses, hogy miként tudják visszabutítani a PS4-re a játékukat.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu