The Last of Us Part 2: Neil Druckmann korán eldöntötte Joel sorsát [SPOILER]

A Collider-nek a Naughty Dog munkatársaival készített interjújában olvashattunk arról, hogy eredetileg milyen ötleteik voltak a The Last of Us Part II története kapcsán. Itt került szóba Joel szerepe is a játékban.

FIGYELEM! Ettől a résztől kezdve SPOILER hegyek!

A fejlesztőcsapat már akkor azon kezdett agyalni, hogy legyen a folytatásban, amikor az első The Last of Us-t befejezték és átbeszélték a Left Behind DLC történetét. A játékot író és rendező Neil Druckmann visszaemlékezett, hogy Joel sorsa viszonylag gyorsan eldőlt.:

” Joel útja a végéhez ért az én fejemben. Nem is tudtam, hogy mit lehetne még kezdeni a karakterrel. Viszont ott volt még Ellie.”

Viszont az, hogy Ellie-vel mi fog történni, még nem volt egészen világos a fejlesztők számára. Druckmannak eleinte például arra gondolt, hogy Ellie próbál keresni egy olyan embert, akiről azt hallotta, hogy ő is immunis a fertőzésre – a lányhoz hasonlóan. Aztán Joel a lány után ment volna, így közösen keresték volna tovább ezt az embert, viszont útközben kiderült volna, hogy Joel hazudott Ellie-nek az első játék végén. Druckmann viszont később erről úgy gondolta, hogy ebből a történetből hiányzott volna az a motívum, amelytől oly sikeres volt az első rész: „a szeretet nagyon egyszerű, univerzális koncepciója”. Druckmann szerint fontos volt, hogy a játékos átérezze ezt a típusú szeretetet, amely csak a szülő és gyermek – illetve jelen esetben Joel és Ellie között létezik. Aztán amikor Druckman egy kihagyást után ismét visszatért a sztoriírásához, akkor fogalmazódott meg benne „a gyűlölet univerzális koncepciója”.

A podcast során még azt is megemlítették, hogy Ellie és Abby más körülmények között valószínűleg barátok lennének, mert valójában hasonló értékeket vallanak magukénak.

A The Last of Us Part II tesztjét itt olvashatjátok.

Forrás: Collider

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu