Deathloop: azonos élmény offline mint online

Az Arkane Studios játéka igyekszik az antiszociális játékosok kedvében járni.

Egy sziget. Nyolc kivégzendő személy a népességből huszonnégy óra alatt. A bérgyilkost pedig egy másik fogja üldözni. Az egyiküket a mesterséges intelligencia irányítja alapból, de lehetőség lesz az invázióra, hogy a Julianna néven futó hölgy szerepét egy ember vegye át a gép helyett. Emiatt pedig jogos lehet a kérdés, hogy mennyire térhet el az invázió révén a játékmenet az offline konfrontációktól.

Dinga Bakaba, a Deathloop rendezője azt mondja, hogy a fejlesztők direkt kaotikusra tervezték a játékot, így a játékos maga csak egy kisebb része egy nagy képletes fogaskeréknek. Egy lopakodásra építő játékban szerinte általában épp mi magunk okozzuk a káoszt, miközben mindenki menetrendszerűen végzi a dolgát. (Mint például a Dishonored-sorozatban – az is pont az Arkane munkája.) Először az Arkane NPC-nek tervezte Julianna, de aztán arra jutottak, hogy nem lenne érdekesebb, ha a történet főgonoszát egy másik játékos kezelné. A sztori során így lehetséges, hogy néha a mesterséges intelligencia, néha pedig valaki más tör az életünkre.

Ez nem jelenti azt, hogy a másik játékos nélkül nem lenne érdekes a Deathloop. Julianna az egyik célpont, és ő kiszámíthatatlanabb lesz a többiekhez képest. Így ha offline játszunk, akkor is érdemes lesz a káoszra felkészülni (igaz, erre egyáltalán nem lehet), és Baraba azt állítja, hogy a mesterséges intelligencia is sok olyan képességet használ majd Julianna eszköztárából mintha egy valós személy kezelné az antagonisztikus karaktert. Az élmény ezért szerinte ugyanaz lesz gyakorlatban is. Így mindegy, hogy ki kezeli a főellenfelet, ugyanolyan szerepet fog betölteni a történetünk során.

Az Arkane Studios következő játéka valamikor az év végén fog megjelenni – a Deathloop PlayStation 5-re és PC-re készül. Pontos megjelenési dátummal nem rendelkezik még, ugyanis nagy eséllyel nyitócím lesz. Persze más lehet az, amit Baraba állít, mint amit mi majd ténylegesen átélhetünk.

Forrás: 3djuegos

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu