Deathloop: a művészeti stílustól az időhurokig

Dinga Bakaba, illetve Sebastien Mitton (a Deathloop rendezője illetve művészeti rendezője) több érdekességgel szolgált egy új interjúban az Arkane Studios következő játékáról.

A párost az IGN interjúvolta meg. Mitton azzal kezdett, hogy bár vannak a roguelike-hoz hasonló elemek a Deathloopban (véletlenszerűen generált pályarészek), vannak kulcsfontosságú eltérések is: nekünk kell összeraknunk, hogy mi történt Blackreef szigetén, hogy kik vagyunk, mit is csinálunk itt, és hogy miként tudunk elmenekülni innen. Ha esetleg egy fontos nyomot találunk, majd utána rögtön meghalunk, megmarad az addigi nyom, így előreléptünk: lehet, hogy a puskánkat elbuktuk, a sztori előrébb fog menni így is. Colt, a főhős valamit megtud, így mi is rádöbbenünk erre a részletre, és ennek alapján kell cselekednünk. A rejtély megmarad, mert sosem ugyanott fogunk kezdeni, nem mindig ugyanazt fogjuk csinálni, és a feladataink is eltérőek lehetnek. Az időhurok mechanikája pedig nem fog büntetni: aki lassan, óvatosan akar játszani, megteheti.

A PlayStation 5 esetében Mitton kiemelte az unottig hallott újításokat (nagyobb felbontás, jobb frame rate, HDR, sugárkövetés, részletesebb grafika…), majd a DualSense-ről azt mondta, hogy mivel egy belső nézetes játékról van szó, az immerzió nagyon fontos az Arkane Studiosnak (azaz azt szeretnék, ha a játékosok elmerülnének a Blackreef-szigeten), így az, ha érezhetjük a kezünkben a fegyvert, ahogy elsül, vagy ahogy újratöltjük (és ahogy erre reagál) – ezeket Mitton szerint élvezni fogjuk a haptikus visszajelzés és az adaptív ravaszok révén.

A művészeti stílust Saul Bass ihlette. Ő több filmes poszterért vagy nyitó jelenetekért is felelős volt a múltban (pl. Szédülés, Ragyogás). Ezért is játszódik a Deathloop a 60-as években: így hitelesebb Bass stílusa (ami a két, egymás ellen küzdő bérgyilkos közötti eltérést remekül ábrázolja). Nem rossz elképzelés. Mitton még azt is megemlítette, hogy a játékban számunkra rendelkezésre álló képességek hasonlóak lesznek a Dishonoredhoz (az Arkane egy korábbi, jelenleg pihenő IP-jéhez), de azért szerettek volna egy félig realisztikus, félig képregény-szerű irányt ezzel.

A Deathloop valamikor az év végén jön PlayStation 5-re (nyitócímként) és PC-re. Konzolon nem 30 FPS lesz a cél mint az eddigi Arkane-játékok esetében – nyíltan 60 FPS a frame rate-cél a PlayStation 5-ön.

Forrás: DualShockers

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu