A Bandai Namco a Play Anime Live közvetítése során egy interjút is levetített Keita Iizukával, a Scarlet Nexus producerével.
Ebből megtudtuk, hogy a Scarlet Nexus úgy jött össze, hogy a csapat egy olyan történetet akart előadni, amiben egy karaktercsoport hihetetlen erőkkel bír, de függetlenségük és karakterisztikájuk révén teljesítik a küldetéseiket, de együtt is működnek egy bizonyos cél eléréséért. A szuperképességek pedig olyasmik, amikről az emberek álmodoztak. Ez a két gondolat volt a Scarlet Nexus koncepciója.
A Tales of sorozatból a történetmesélési és a karakterfejlődési technikákat emelték át. A Scarlet Nexusban olyan akciódús csaták lesznek, amik ösztönösek és élénkítőek lesznek, és idővel érzékelni fogjuk a fejlődésünket, növekedésünket is ezek során. A játék világa nem kapcsolódik a God Eateréhez vagy a Code Veinéhez (Iizuka mind a kettőn dolgozott), de a játékosok bármelyik világ karakterei lehetnének. A Scarlet Nexusban a szuperképességeket használták az ehhez szükséges motívumként.
A játék világát úgy tervezték meg, hogy elképzelték, hogy Japán és Ázsia hogyan nézne ki a jövőben – ezért nem is volt nehéz számukra felhasználni a japán kulturális elemeket, viszont, ha jobban megvizsgáljuk, felfedezhetünk a 90-es évekből származó vizuális elemeket és a retró atmoszférát is a környezetben. A fejlesztőknek ezek kombinálása az egyik legnagyobb kihívás volt – néha úgy érezhetjük, hogy a Scarlet Nexus világa egy eltérő idősávon van a miénkhez képest (egy alternatív világ, ahol a társadalom és a technológia „rossz irányba fejlődött”).
A karakterdizájn tekintetében mindig is figyelembe vették, hogy egy csapatról van szó, ezért egy kisebb egységesség felfedezhető bennük, de mindegyik karakternek vannak olyan részei, ahol a saját személyiségük és karakterisztikájuk tetten érhető. A szuperképességeik használata során vagy kapucnit viselnek, vagy az arcukat takarják. Szenvednek az agóniától, mert eléggé erősek, de így nem mutatják közvetlenül az érzéseiket, és így egy sötétebb hősi vizualitást akartak a fejlesztők elérni a Scarlet Nexusban.
A másvilágiak (The Others – az ellenfeleink) különösképpen földönkívüliként és idegenként tervezték meg, és bár a sziluettjük még valamilyen biológiai lényre emlékeztethet minket, már valami élő és nem élő tárgyak ügyes kombinációjáról van szó (pl. fémet vagy bőrt használnak). A létezésüket úgy tervezték meg, hogy az emberektől már a koncepció tekintetében is eltérjenek – nem tudják a céljainkat, nem ismerik a nyelveinket, ezért vissza kell nekik csapni. A skarlát szín pedig egy vörös árnyalat, ami a hősökhöz is kapcsolható. Ezért láthatunk vörös csíkokat a Scarlet Nexus dizájnjaiban és vizualitásában, de a játékmenet rendszeriben és a történetben is egy fontos üzenettel bír… ám erről még túl korai beszélni.
A Scarlet Nexus PlayStation 5-re, Xbox Series X-re, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készül.
Forrás: Gematsu
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!