A 343 Industries bevallottan nem tart ott a nyilvános teszteléssel, ahol kellene.
Chris Lee, a stúdió vezetője egy blogposztban azt írja, hogy eddig páratlan kihívások elé néztek az idei év során, és ezért nem tudják, hogy a Halo Infinite nyilvános „repüléseire” (azaz a játék tesztelésére) mikor számíthatunk. Amikor 2018-ban bejelentették a játékot, akkor még arról beszélt, hogy korán nekiülhetünk a próbaköröknek, hogy a közösség is részt vehessen a fejlesztésben. Bár a Halo: The Master Chief Collection PC-s támadásában (most már a Halo 3 is megjelent PC-n!) a Halo Insider program nagyon fontos, kritikus visszajelzéseket adott a stúdiónak a legjobb élményért, a Halo Infinite-tel kitartanak amellett, hogy a játékosok a lehető legjobbat kapják.
De a program nem olyan teljeskörű, ahogy eredetileg tervezték, minden aspektusban igyekeztek a játékosokkal együttműködni, a tágabb témáktól (pl. művészeti stílus, történet) kezdve a tényleges kipróbálásig és a fókusztesztekig az utóbbi két év során. (Bizony: a közösségből néhányan játszhattak már a Halo Infinite-tel, igaz, a Microsoft elég erős titoktartási szerződést, angol rövidítéssel élve NDA-t iratott alá velük!) A csapat pedig áttekinti a lehetőségeket, hogy aztán mi is kipróbálhassuk Master Chief új történetét a megjelenés előtt, és erről majd később tájékoztatnak minket – ha lesz mivel -, de a játék megjelenése után folytatják a visszajelzésekre történő építést.
Lee az IGN-nek adott interjújában azt mondja, hogy a Halo Infinite célja az idővel történő fejlődés, így nem nagyon fognak a számozott címekkel és elkülönítésekkel foglalkozni. Azt akarja a 343 Industries, hogy a Halo következő évtizedének kezdete legyen a „végtelen”, amit aztán a rajongókkal és a közösséggel együtt építik tovább. Hol is hallottuk ezt a tíz évet? Oh igen, a Destiny első részénél! Aztán három év múlva meg is jelent a folytatása! PR-szöveg.
Hozzátette, hogy a Halo Infinite a jövő platformja lesz, és az IGN szerint nem egy élő szolgáltatásos (live service) játékról van szó, hanem ez a kifejezés kb. egy tartályt takarhat – a név mögött frissítéseket és kiegészítőket kapunk, amik eltérő kampányok lesznek, nem pedig egy történet köré összpontosító bővítések. (Ez azért mégis élő szolgáltatásos modellnek hangzik…)
Lee szerint nem kell ismerni a Halo Infinite-et megelőző részeket és spin-offokat a sorozatból, de állítólag jutalmaz minket, ha esetleg tudnánk egyet s mást. Majd meglátjuk az év végén: Xbox Series X-re, Xbox One-ra és PC-re érkezik a Halo Infinite, ami nem fogja kihagyni a megjelenéskor a multiplayert sem. (Azzal a Microsoft kb. lábon lőné magát!) Nos, és a sugárkövetés nem lesz a megjelenéskor az új Xboxon.
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!