Ghost of Tsushima: tíz nap alatt sok mindent csináltunk

A Sucker Punch közölte az első adatokat – mit hoztunk össze a megjelenéstől számított tíz nap alatt?

A PlayStation európai Twitter-fiókján láttuk az alábbi adatokat. 156,4 millió alkalommal néztünk farkasszemet másokkal. Ebből 57,5 millió párbaj következett, és félelmében nem kevesebb mint 139,4 millió ellenfél rogyott térdre. Lovon rengeteg időt töltöttünk (nem viccelünk: 810,3 év azért nem kevés…), 16,2 millió onsent látogattunk meg (japán termálfürdőt takar a kifejezés), 14,2 millió haikut írtunk, és a fúvós hangszerünkön 28,1 millió dalt adtunk elő.

A Ghost of Tsushima első tíz napja alatt 8,8 millió rókát simogattunk meg, 17,1 millió alkalommal estünk neki a bambuszoknak, 37,5 milliószor hódoltunk be az Inari szentélyeknek, és 15,5 millió fotót készítettünk. Azért a fotó mód ennél kicsit talán többet érdemel – a Sucker Punch ugyanis kapásból a játékba rakta azt, nem pedig utólag adták hozzá a mongol invázió történetét előadó japán kalandhoz…

Egy SEGA közvetítés során Toshihiro Nagoshi, a Yakuza főnöke azt mondta, hogy őszintén szólva ott a japánokat elverték a mongolok, és egy ilyen játéknak Japánban kell készülnie. A Kurosawa mód nem pusztán fekete-fehér látványvilágot kölcsönöz a Ghost of Tsushimának, hanem technikailag is kifinomult lett – a régi filmek frame rate-jéhez (másodpercenkénti képkockák számához) igazítja a játékmenetet is. Szerinte eléggé lenyűgöző, hogy a külföldiek jobban fel tudták kelteni a japán játékosok figyelmét, mint a haziak. Úgy látja, hogy tévhit az, hogy a külföldiek nem nagyon értenek néhány dolgot Japánnal kapcsolatban (ugyanis a Ghost of Tsushima egy amerikai stúdió munkássága!).

A Ghost of Tsushima a PlayStation 4 utolsó nagy exkluzívja. Július 17-én jelent meg, és a leggyorsabban fogyó új IP lett, ami a PS4-es játékok között is kimagaslóan jó tempóban jut el a játékosok polcaira vagy PlayStation Network fiókjukra. És tény: a játék nagyon is jó lett, megérdemli a figyelmet és a sikereket.

Forrás: PSU, PSU

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu