Akinek hiperszuper monitorja van, nem biztos, hogy kihasználhatja a nagyobb Hz-et, ha hihetünk a pletykáknak.
A PC Gaming Inquisition korábban is beszélt már a Bloodborne PC-s átiratáról (ami azért nem olyan meglepő, mert a Horizon Zero Dawn is kapott átiratot három és fél évvel a PlayStation 4-es megjelenés után, igaz, kifogásolható minőségben), és most új dolgokat említett a már több mint öt éve megjelent PS4-exkluzív tervezett, és még be sem jelentett PC portjáról.
Azt állítja, hogy már júliusban lefutott egy nagy játékteszt a FromSoftware alkotásából, hogy az előző minőségellenőrző (QA, Quality Assurance) teszteken felmerült hibákat ki tudják javítani. Minden nagyobb, kritikusnak nevezhető bugot kijavítottak. Ez jó. Az online funkciók teljesen működőképesek. Ez pláne jó. A Bloodborne PC portja már majdnem készen is van…
És itt jön a csavar: szerinte nem érdemes a frame rate-tel kapcsolatban nagy elvárásokat támasztani a Bloodborne PC-s portjával kapcsolatban – sok baj van a másodpercenkénti 60 képkocka (60 FPS) felett, és ezért nagy eséllyel korlátozva lesz 60 FPS-re, így akinek mondjuk 144 Hz-s monitorja van (ennek révén pedig 144 FPS-t is tudna a megfelelő hardverrel párosítva), nem fogja tudni kihasználni a monitor teljesítményét… de szerinte a modderek valahogy át fogják ezt is hidalni. A Sony azt akarja szerinte, hogy a Bloodborne a PlayStation 5 rajtja körüli időszakban érkezzen meg PC-re is, de ezt még későbbre halaszthatják. Úgy látja, hogy a 2020-as megjelenésre sok esély nincs, de már sok idő nincs a bejelentésig, mert már többnyire kész a remaster. (Augusztusi bejelentés?)
A forrásairól is beszélt PC Gaming Inquisition – szerinte olyan egyénekről van szó, akik idő előtt tájékoztatták több olyan játékról is, amit végül később jelentettek be, és nem látja úgy, hogy ez az egész kitaláció lenne. Ugyanazoktól hallotta azt, hogy az Elden Ring egy közeljövőben érkező Xboxos műsor része lesz, és azt meg is erősítették, ezért pedig hisz nekik…
Majd meglátjuk, hogy igazat mond-e. Ezek után nem lenne meglepetés egy PlayStation 5 verzió sem. Elvileg a PlayStation 5: The Future of Gaming rendezvényen lett volna szó róla… de helyette a Demon’s Souls PlayStation 5 verzióját jelentették be.
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!