A Lucid Games alkotásáról is megismertünk pár új részletet.
A mai nap trendjét követve itt is a PlayStation Store-ról származnak a részletek. Tizenhat nemzetközi versenyző harcol a Global Destruction Federation Championshipben (a nemzetközi pusztító szövetség világbajnokságában), és ők mind pay-per-view (hazánkban ez nem nagyon elterjedt technológia: pl. focimeccsek közvetítésének megtekintésért meccsenként fizethetünk) és pay-per-wreck minőségűek (utóbbi pedig arra vonatkozik, hogy minden egyes összetört rivális kocsijáért plusz pénzt kapnak). A karakterek képességeivel számolva kell a taktikánkat és a játékstílusunkat kidolgozni. A mozgékonyságuk, sebességük és erősségük segítségével kell elslisszolni a riválisaink elől, a parkourt figyelembe véve pedig járművek között is válthatunk, vagy a nagy sebességű kocsikra ráugorv megpróbálhatjuk átvenni felettük az uralmat.
28 autó lett létrehozva, és több alapjárgány el van szórva az arénákban a meccsek elején, így lesz azért eleinte tartalék is, ha a hozzánk köthető jármű felmondja a szolgálatot… de ha elég pusztítást végzünk, a mi kocsink szintet lép (ah, RPG-sedünk), és azoknak különleges képessége is lesz. Mindegyik bajnokságban meghatározott feladatokat kell teljesíteni majd. Az egyjátékos módban lesz sztori is, és elvileg több mint ötven event vár ránk, amivel elérhetjük, hogy romboló legendává válhassunk. A mesterséges intelligencia legyőzésével több skint, emote-ot és bannert nyithatunk meg. Online pedig összesen tizenhatan eshetünk egymásnak – a Casual gyors meccsnek tekinthető, XP-t a Ranked mérkőzésekben szerezhetünk, a Matchday mérkőzések napi kihívások lehetnek, a Persistent Rivalsban pedig bosszút állhatunk azon, aki taccsra vágott minket (állandó riválisokként lehet ezt fordítani ugyanis), és a Special Events korlátozott ideig elérhető szabályfordulatokkal jelentkezik majd.
A járműves harcok során végzett pusztítást akár 4K felbontásban is láthatjuk, a töltési idő szinte nem létezik, a DualSense kontrolleren levő adaptív ravaszokon át egyedi visszajelzést kaphatunk, és itt érzékelhetjük, ahogy belebifláztunk egy ellenfelünkbe, vagy ha nekünk csapódtak. A 3D audio (Tempest 3D AudioTech) révén pedig komolyabb hangzású lesz a rombolás és az aréna ujjongása.
A Destruction AllStars a PlayStation 5 nyitócímeinek egyike lesz, így errefelé november 19-étől lesz kapható.
Forrás: PSU