A Gearbox vezetője szerint még a 2D-ről 3D-re váltást is lepipálja a következő generációra történő ugrás.
A PlayStation 5 és az Xbox Series X (továbbá az Xbox Series S) is már csak egy, másfél hónapra van a megjelenéstől, és a Gearbox elnök-vezérigazgatója, Randy Pitchford eléggé izgatott is emiatt. Őt a GameSpot interjúvolta meg. Pitchford szerint az új platformokon levő áteresztési kapacitás (itt az adatáteresztésre, az I/O throughputra gondol) jelentős fontosságú, és ezt idővel mi is érzékelni fogjuk. Szerinte ez hihetetlen, és ezért a PlayStation 5 és az Xbox Series X a konzolgenerációk közötti legnagyobb ugrást fogja kivitelezni.
Itt Pitchford belegondolt a 2D-3D-s ugrásba is, ami a kilencvenes évek közepén történt meg (olyasmire kell gondolni, hogy Sony PlayStation, SEGA Saturn, Nintendo 64…). Szerinte meg fogja változtatni az új hardver azt, hogy miként gondolkodjanak a fejlesztők az élményekről, de nehéz lesz ezt a kezdetekkor felismerni, ugyanis nem mindegyik nyitócím fog teljesen a következő generációs konzolokkal számolni. Sok lesz a port (ezt pont az általa kiadni tervezett, internetkapcsolatot, PlayStation 5-ön pedig PlayStation Plus-t IS igénylő Godfallról is mondhatná, mert PC-re is ki fog jönni), és olyan játékok is lesznek, amik a már létező platformokon elérhetőek, csak az új vasakon át lesznek gondolva. (Erre mondjuk példa az Observer Redux is.)
Aztán a saját mellét döngetve arról kezdett beszélni, hogy a PlayStation 5-ön és az Xbox Series X-en mire lesz képes a Borderlands 3 (ezt már megírtuk), így 4K felbontás is lehet, 60 FPS frame rate, négy fős osztott képernyős játékmenet (ami szerinte azt jelenti, hogy egyszerre négy pédányt renderel ki a konzol egy konzolon…), és ezt mind menőnek tartja (mi meg azt, hogy összefoglalta, amiről korábban írtunk), és izgatott, hogy a játékosok átélhessék a next-gen Borderlands 3-at. Nagy pillanatnak fogja ezt tekinteni.
Talán egy picit túlzottan is izgatottnak tűnik Randy Pitchford.
Forrás: WCCFTech