Menu

Ghost Of Tsushima: PlayStation 5-ön kihasználja a Game Boost funkciót

A Sony következő generációs konzolján a Sucker Punch játéka még jobb teljesítményt fog felmutatni.

A Sony Interactive Entertainment és a Sucker Punch bejelentette, hogy a júliusban PlayStation 4-re megjelent Ghost of Tsushima is futni fog a PlayStation 5-ön, és a Game Boost funkciónak köszönhetően akár 60 FPS-sel is futni fog Jin története. Egy tweetben a Sucker Punch még hozzátette, hogy a Game Boost funkció nem csak akár 60 FPS-re tolja fel a frame rate-et (így fogalmaztak!), a töltési idő is csökkenni fog, holott a PlayStation 4-en már egészen jó az, úgyhogy a PlayStation 5 ezen még vágni fog. És persze a PlayStation 4-es elmentésünk is működni fog a PlayStation 5-ön, igaz, itt ki kell emelni, hogy a PS4-es játékok PS5-ön alapból így működnek.

A Ghost of Tsushima jövő héten amúgy egy kiadós frissítést fog kapni. A héten már írtunk róla, de ez csak egy kis ízelítő az amúgy hatalmas 1.1-es verzióból: „Augusztusban bejelentették már a Ghost of Tsushima: Legends-et: ez egy co-op multiplayer mód lesz, és ez lesz a frissítés egyik nagy dobása, ugyanis egy barátunkkal közösen kardot ragadhatunk a mongolok ellen. Kétjátékos sztoriküldetések, illetve négy főt igénylő túlélő küldetések várnak ránk, de lesz egy Raid mód is, ami néhány héttel később fog csak jönni. A PlayStation Store-on kell majd keresni (és persze kelleni fog a PlayStation Plus-előfizetés is). Egy új karakter is felbukkan majd Tsushima szigetén itt-ott: Gyozen, a történetmeséléről van szó, aki több pletykákt is hallott a szellemről, de eltérő nézőpontja van – ha vele beszélünk, átélhetjük a történeteit, és így bejutunk a Ghost of Tsushima: Legends lobbijába, de akár a pause menüből és a főmenüből is bejuthatunk… esetleg a barátunktól kapott PlayStation Networkös meghívó révén is elérkezhetünk ide.

Négy karaktertípus lesz a Ghost of Tsushima: Legendsben, és mindegyiknek külön-külön erőssége lesz. Egy gyors tutorial után kiválaszthatjuk, hogy kit nyitunk meg elsőnek, és a szintlépésekkel a többiekhez is hozzáférhetünk (tehát itt is csak játszani kell, nem fizetni…). Akár mind a négyen egy karaktertípust választhatunk, szabadan lehet kombinálni, és mindegyik típus egy második különleges képességet is megnyit a fejlődése révén, nem beszélve a karakterfüggő sármokról (Charm) és a nagyobb távra használható fegyverekről. A szamuráj offenzív típusként nekimehet az ellenfeleknek, mert talpon marad utána is; a Hachiman’s Fury-vel több gyors kardlengéssel dönthetjük ki ellenfeleinket; a Hunter mesterlövészkedhetnek, a robbanó nyilakkal lelassíthatják a csoportos támadásokat, az Eye of Uchitsune segítségével pedig fejlövésben részesülnek többen is egy halom kilőtt nyíllal. A Ronin a Breath of Izanamival a teljes csapatot feltámaszthatja, és egy spirit kutyát is megigézhet (és azt meg is lehet simogatni); az Assassin pedig a Shadow Strike-kal átteleportálhat a harcmezőn, hogy közvetlenül lecsapjon az ellenfelére – a maszkokkal pedig eléggé félelmetes kinézettel bír.”

Úgyhogy a Ghost of Tsushima is működni fog a PlayStation 5-ön, és ezek alapján még jobban mint PlayStation 4-en. Ma még részletesen foglalkozunk a visszamenőleges támogatás témakörével.

Forrás: Gematsu

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu