Kingdom Come: Deliverance: film vagy sorozat készül a játékból

MOZI HÍREK – Mi magyarok is szerepeltünk (a negatív oldalon) a cseh történelmi szerepjátékban, melyből most a Netflix egykori főnöke, Erik Barmack készíthet mozgóképet a Warhorse Studios közreműködésével.

A Kingdom Come: Deliverance ugyan közel sem volt hibátlan, de érdekes színfoltja volt a nyílt világú szerepjátékoknak, hiszen a miliője nem fantasy, hanem középkori, kelet európai, valóságos univerzum volt. Külön mókás dolog volt számunkra, hogy a 2018-ban megjelent cseh címben ráadásul mi, magyarok is szerepeltünk, igaz, a negatív karakterek oldalán, cserében jókat röhöghettünk az egyébként egyáltalán nem középkorba illő, cifra káromkodásokon, amelyeket a 30–40 órás végigjátszás során hallhattunk. A játék sztorija mondjuk nem volt egy nagy etvasz, de a Netflix egykori fejese, Erik Barmack (a Sötétség című sorozat producere is volt) látott azért benne fantáziát, ezért egy élőszereplős filmet vagy sorozatot készít a Kingdom Come-ból a fejlesztők: a Warhorse Studios segítségével.

A Variety írása szerint Barmack saját cége: a Los Angeles-i Wild Sheep Content gyártja majd a Kingdom Come-adaptációt, amelyből film, vagy akár sorozat is készülhet – erről Barmack még nem döntött. A projekt erősen a kezdeti stádiumban jár és lévén mivel a Warhorse és a Wild Sheep Content még csak most kezdték el kajtatnai a lehetséges írókat és rendezőket, így a színészek még szóba sem kerültek. Erik Barmack egyébként nagy gamer lehet és erős hite lehet az adaptációkban, lévén ő készít egyet a legendás japán sztoriorientált „bűnözőszimulátor” játéksorozatból: a Yakuzából is.

A Kingdom Come: Deliverance egyébként az 1400-as évek elején játszódik, a Cseh Királyság területén, amikor Luxemburgi Zsigmond magyar király seregeivel megtámadta testvére, IV. Vencel országát. A játék főszereplője Henry, egy helyi kovács fia, aki eleinte a barátaival lófrál és ökörködik a faluban, a helyi kocsmároslánynak csapja a szelet és apjának teljesít a kovácsmunkához szükséges feladatokat. A támadás miatt azonban kénytelen gyorsan felnőni, lévén szüleit is kegyetlenül lemészárolják, és az egész ország függetlensége és veszélyben forog. A játék során igencsak impozáns méretű területet járhat be, tele van ellenséges zsiványokkal, zsoldosokkal és katonákkal, akikkel sokszor keveredünk harcba, melynek rendszerét nem egyszerű megszokni.

A Kingdom Come: Deliverance érdekessége még rendkívüli realizmusa: a főszereplő koszos és büdös lesz, nem mosakszik, állandóan éhes, továbbá a középkor épp olyan mocskos (minden értelemben…) a játékban, mint amilyen valójában is volt.

A játékot egyébként különféle okokból is támadták: például azért is, amiért a magyarokat és a kunokat ennyire negatív, sztereotip módon, mutatják be, továbbá csak fehérek szerepelnek a játékban, romák nem.

Bár a játék főszereplőjének hangját és arcát egy angol színész: Tom McKay szolgáltatta, mégsem valószínű, hogy őt választják a filmhez, vagy sorozathoz is (amennyiben az hű lesz az eredeti történethez) lévén McKay már a negyvenes éveit tapossa, míg a főhős húsz év körüli fiatal suhanc.

Erik Barmack azt emelte még ki a Kingdom Come-mal kapcsolatban, hogy szerinte feltétlenül érdekes ilyen erős történetű játékokkal dolgozni, ugyanis jól adaptálhatók, és úgy lokálisak, hogy közben globálisak is.

A Kingdom Come: Deliverance 2018-ban jelent meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, tesztünket (melyet V írt) itt olvashatjátok el. Több mint 3 millió példány kelt el belőle, mindhárom platformon szépen szerepelt, sokáig az Xbox Game Pass része is volt. Várjuk tehát, mi jó sülhet ki ebből a filmből, vagy sorozatból…

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here sincs 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu