Marvel’s Avengers: a Crystal Dynamics nem adja fel

Fogyatkozik a játék felhasználói bázisa (főleg PC-n), de a Crystal Dynamicsnak már most tervei vannak ennek megfordítására.

A Marvel’s Avengers már több mint egy hónapja megjelent, és nem is nagyon hallottunk róla azóta. Ez pedig nem sok jót jelent: egy jó játékról van közbeszéd, és egy bughalmazról is – de egyik se nagyon történt meg a „bolti” kiadás megérkezése óta (bugos volt azért, de az endgame tartalom gyenge volt). A Forbes szerint súlyosan közelít az ezer játékos alá a Steamen a Marvel’s Avengers. A csúcs sem volt olyan hű de kimagasló (31 ezer). Ezzel az a baj, hogy a matchmaking is piszkosul lassú lesz, vagy akár meg sem történik – nem sokat segít a helyzet az, hogy egy csapatban nem lehet ugyanabból a szuperhősből kettő vagy több.

Ezért a Kotakunak kiküldött egy közleményt Scot Amos, a Crystal Dynamics vezetője. Szerinte a stúdió minden nap azon dolgozik, hogy a lehető legjobb legyen a játék, és ezért van nekik és a Square Enixnek is egy közösségmenedzsment csapata, ami a véleményeket figyeli. Több tartalomdarabka (ezt a szót használta, nem mi fordítottuk így…) jön a következő hetek során – például a Tachyon Rifts nevű új War Zone küldetéstípus, egy új Outpost, ami a jövőbeli sztoriküldetéseknek ágyaz meg, és az AIM klónozó laboratóriumában egy négy fős csapatnak tökéletes együttműködésre van szüksége a nagy szintű lootért és a küldetés tejesítéséért. Eközben finomhangolnak és bugokat is gyomlálnak.

Kate Bishop új hős lesz az Operation: Taking AIM küldetésben, aztán a következő Operationben Clint Barton lesz a főszereplő. Ezek rögtön a fő kampány (a Reassemble) után zajlanak, és előre fogják gördíteni a játék világát az új rejtélyekkel és főgonoszokkal, de természetesen új multis tartalmakat is magukkal hoznak. A következő hónapok során továbbra is tervezik a tartalmi bővítéseket, miközben a játék egyensúlyát sem akarják figyelmen kívül hagyni (pl. a loot eloszlását), és ezek mellett a játékbeli gazdaság finomhangolása, illetve a co-op kommunikációs eszközök könnyű kezelhetősége sem lesz ignorálva.

A stúdió bízik abban, hogy a PC-sek (de a PlayStation 4-esek és az Xbox One-osok) is visszatérnek az új játékvégi tartalmak miatt, mert Amos szerint ezzel demonstrálják, hogy a játék fejlődésére törekednek. A jövő héten egy blogposztban további részleteket közölnek, és új közösségi kommunikációs stratégiájuk révén közvetlenül is megosztanak majd velünk más információkat is.

Erre pedig csak három szó: ezzel talán elkéstek.

Forrás: VG247

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here sincs 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu