91 méteres zombi is lehetett volna a Quake-ben

American McGee már itt is elborult ötletekkel rendelkezett.

Sandy Petersen az 1996-ban megjelent – és az id Software-hez méltóan akkortájt forradalminak is nevezhető – Quake egyik pályatervezője volt (négyen dolgoztak ilyen pozícióban). Ő a Twitteren több posztban is megemlékezett a Quake-ről, aminek második és harmadik epizódja nem rendelkezett főboss szörnnyel a végén, nagy eséllyel a mindenki által oly nem kedvelt időhiánynak köszönhetően… de Petersen elmagyarázta, hogy American McGee-nek lett volna ötlete egy kis kreativitással áthidalni ezt a hiányt.

McGee csinált egy pályát, amiben egy 300 láb magas zombi volt. Ez a mi mértékegységünkben majdnem 91 és fél méter. McGee elképzelése alig fért be a pálya felére, és Petersen szerint liftek és lépcsőállványok segítségével harcolhattunk volna ellene. Az elképzelés azért született meg, hogy lássák, működne-e a 3D-s skálázás (vagy konkrétabban a három dimenziós modellek méretének megnövelése). A pálya majdnem működőképes is volt, de a művészeti csapat leszavazta.

Ezután Petersen egy hatalmas vore-t csinált, aminek hőkövető nyilai végig üldöztek volna minket a pályán, ami tele volt alagutakkal és barlangokkal, és a feladat itt az lett volna, hogy találhassunk egy biztonságos pontot, ahonnan mi is kiengedhettünk volna néhány lövést. Ezt is leszavazta a művészeti team, mert a megnövelt méretű ellenfelek nem néztek ki valami szépen. McGee és Petersen ötlete lett volna egy áthidaló megoldás a bossfightok hiánya miatt keletkező űr kitöltésére. Azért nem valósult végül egyik koncepció sem meg, mert jóval több idejük ment volna el ezek megvalósítására mint két új boss létrehozására, és szerinte az idő pénz, igaz, a Quake 1996 nyarán jött ki… talán a kiadó, a GT Interactive sürgette őket?

Petersen az id Software után az Ensemble Studiosnál az Age of Empires megalkotásában játszott nagy szerepet, majd visszatért az asztali társasjátékokhoz, míg McGee az American McGee’s Alice-szel lehet ismerős, esetleg a Bad Day L.A. révén hallhattuk már a nevét.

Forrás: PCGamer

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu