Ken Levine, a BioShock alkotója (de a System Shock 2-ben is nagy szerepe volt) a Ghost Story Gamesnél lassan, de biztosan halad a következő játékával…
…ami nem BioShock lesz, mert azt a Take-Two (=2K) egy másik stúdiója, az újonc Cloud Chamber csinálja, és neki ehhez nincs köze. A még be nem jelentett következő Levine-alkotásról eddig csak annyit tudunk, hogy „a narratív LEGÓk” segítségével szinte végtelenül újrajátszható történettel rendelkezik majd ez a játék, ami nem lesz akkora méretű és koncepciójú, mint a BioShock Infinite volt az Irrational Gamesnél, mert a Ghost Story Games kisebb élményekre összpontosít.
Most viszont rábukkantunk egy senior producert kereső álláshirdetésre, ami több fényt vet Levine játékára. Szóval az állásajánlat szerint az Egyesült Államok Massachusetts államának, Bostonnak a régiójában kellene dolgozni (itt van a Ghost Story Games), és a stúdió immerzív, történetvezérelt játékokban gondolkodik, és olyan játékosoknak tervezik a dolgaikat, akik szeretik a kihívásokat. A „szellemsztorisok” ugyebár ex-Irrational-tagokból alakult ki, és ők dolgoztak a BioShock Infinite mellett a BioShock 2-n és a System Shock 2-n is, de most egy új, belső nézetes immerzív sci-fi játék készül náluk RPG elemekkel… viszont azért nem közöltek még részleteket róla, mert még mindig a gyártás/fejlesztés későbbi szakaszaiban tartanak. (Azaz nem akarják túl korán bejelenteni, holott láttunk már példát túl korai bejelentésekre – elég csak a Cyberpunk 2077-re gondolni.)
A Ghost Story Games kb. 35 főből áll, és itt a minőségen van a hangsúly, nem pedig a kötelezően betartandó határidőkön – a stúdiónak egyenletes struktúrája van őszinte, nyílt kommunikációval, így bárki szóhoz juthat, mert Levine-éknek a csapatalapú döntéshozatal fontos, és mindegy, hogy milyen posztban dolgozunk ott. Tehát fair megközelítésük van, és az, hogy ismerjük a régebbi játékaikat, szintén jogos – végül pedig javasolják, hogy Levine 2014-es Game Developers Conference-beszédét nézzük meg, mert itt magasabb szinten magyaráz a stúdiófőnök a következő játékának egyes koncepciós elemeiről.
Sci-fi RPG. Nos, akkor Todd Howard kihívást kap – a Starfield mellé ugyanis be fog lépni Levine játéka is. Remélhetőleg jövőre már hivatalosan is bemutatják nekünk.
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!