Todd Howard élőbb nyílt világokat akar

A Bethesda Game Studios ikonikus alakja a Fallout 76-tal elszenvedett kudarcairól is beszélt a The Guardiannak.

Howard még a 90-es évek közepén csatlakozott a Bethesda Game Studioshoz (innentől rövidítjük BGS-re), és gyorsan a The Elder Scrolls vezető figurája lett – a The Elder Scrolls II: Daggerfall után a The Elder Scrolls III: Morrowind rendezője, a The Elder Scrolls IV: Oblivion felelős producere, majd a The Elder Scrolls V: Skyrim rendezője lett. Ezek pedig nyílt világú játékok, és emiatt is beszélt a stílus jövőjéről.

A következő 5-10 évben szerinte a hozzáférésre kellene koncentrálni, mint a (processzorok) ciklusaira: egy konzol bekapcsolása és a játék betöltése olyan idő, amit nem töltünk el a világban, és szerinte a BGS olyan játékokat alkot, amikben egyszerre több órát töltünk el. Ha egy játékhoz könnyebben hozzá tudunk férni, függetlenül az általunk használt készüléktől vagy helyszíntől, akkor ez javíthat a helyzeten, de ő több reakciót szeretne a nyílt világoktól (azaz azok jobb visszacsatlakozással rendelkezzenek a cselekedeteinkre), és legyen bennük több rendszer, amikkel a játékosok kifejezhetik magukat. A méretre, kiterjedtségre történő koncentrálás csak a nyers számok miatt szerinte nem a legjobb elképzelés. (Azaz egy nyílt világ, ha üres, akkor pont erre gondol.)

A Fallout 76 esetében pedig Howard kifejezte, hogy a BGS az egyjátékos címek rajongói, de volt multiplayer-központú címekkel is sikerük – így a The Elder Scrolls Online vagy a Fallout 76 is azt mutatta meg nekik, hogy sokan egyjátékos címként próbálják játszani azokat, ami révén nem akarják, hogy a többi játékos megzavarja őket. A többjátékos megközelítést a játékok másként kezelik, de Howard szerint valamennyire csalódást keltettek.

És akkor a játék körüli botrányokat hozzá lehetne adni – nem az eredeti anyagból készült táska a gyűjtői kiadásnál, szennyező sisak, Fallout 1st előfizetés, stb… és itt Howardot idézve akár „tizenhatszoros részletességgel” lehetne a témáról beszélni.

Forrás: WCCFTech, PSU

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu