Menu

Call of Duty: Black Ops Cold War: késik az első évad, újabb mérföldkő a franchise életében

Az Activision Blizzard játéka egyáltalán meg nem lepő módon termeli a pénzt, nem is keveset.

Most már mindenki az év végére gondol, ezért az sem lepett meg minket, amikor a Treyarch bejelentette, hogy a Call of Duty idei felvonásának, továbbá a free-to-play Call of Duty: Warzone-nak az első komolyan frissítése csúszni fog: az eddig tervezett december 9-e helyett december 16-án érkezik a frissítés. Előtte lesz egy dupla XP hétvége december 12-étől (este 7-től) az első szezon megjelenéséig, és két ingyenes kozmetikus bundle is a markunkat ütheti, ha 8-a és 15-e között bejelentkezünk a Call of Duty: Black Ops Cold Warba.

A Field Research bundle részei: egy Epic Operator skin (Park), egy Epic SMG fegyver tervrajz, egy Epic célkereszt, egy Epic Calling kártya, egy Rare fegyversárm. A Certified bundle pedig ezekkel rendelkezik: egy Epic Operator skin (Garcia), egy Rare Assault Rifle fegyver tervrajz, egy Epic célkereszt, egy Epic fegyversárm. A szivárgások sem nagyon tévedtek. A Call of Duty: Warzone-ban a Battle Royale tovább megy Verdansknál: új pálya és játékmód vár ránk, a fegyverkínálat pedig 30, a Call of Duty: Black Ops Cold Warból átemelt alapfegyverrel bővül, és ezekből tervrajzos változatok is lesznek. Egy új Gulag élmény is úton van már.

A Call of Duty: Black Ops Cold War sok ingyenes tartalommal frissül: új multiplayer pályák, új és már ismert 6v6 játékmódok és playlistek jönnek, a 2v2 Gunfight visszatér négy új pályával, és a Fireteam mód is kap egy nagy terepet. Los Angeles (Hollywood dombjai) is megemlíthető – a Call of Duty: Black Ops II-ben látott 6v6 pálya, a Raid vissza fog ugyanis térni.

Az Activision Blizzard közleménye szerint – miközben a Call of Duty franchise egy megosztott gazdasági üzleti modell felé tart – már több mint 3 milliárd dollárnyi összforgalmat mutathat fel. Ez az értékesítések mellett a DLC-ket és a merchandise-ot (pl. pólókat) is magába foglalja. Több mint 80%-os emelkedésről van szó az egy évvel korábbi teljesítményhez képest, és az eladások is 40%-kal nagyobbak, mint egy éve. És több mint 200 millió ember játszott idén valamilyen Call of Duty-val, amivel a legtöbb játékost mutathatja fel a franchise. Folytatólagosan akarnak ingyenes, megjelenés utáni tartalmakkal és eventekkel támadni a jövőben, állítja Byron Beede, az Activision felelős alelnöke és a Call of Duty általános menedzsere.

A pénz beszél.

Forrás: WCCFTech, PCGamer

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu