Egymásra licitál a Project CARS 4 és a Gran Turismo 7

Az egyikük az eddigi legvalószerűbb szimulációt ígéri, a másik pedig a részletesség tekintetében említ komoly javulást.

Ian Bell a Slightly Mad Studios vezérigazgatója, de most már a Codemasters felelős rendezője lett (miután „a kódmesterek” a nyáron felkarolták „a némileg őrült csapatot”), igaz, eközben már az Electronic Arts lett mindenkinek a tulajdonosa, ugyanis az EA az utolsó pillanatban elhappolta a céget a Take-Two-tól. Bell, aki korábban egy next-gen konzolt is beígért (és ezt valószínűleg lesöpörték azóta az asztalról) a Twitteren elhintette, hogy az amúgy még be sem jelentett (!?) Project CARS 4 mennyire komoly lesz.

Linkelni nem tudunk, mivel Bell törölte a tweeteket, de az internet nem felejt, így ennek ellenére is megmaradt az, amit a Slightly Mad feltehetőleg következő játékáról írt (hacsak nem csinálnak még egy licencjátékot – de a Fast & Furious: Crossroads után jobb lenne, ha nem teszik). Az első tweetben arról beszélt, hogy mindegyik levél árnyalni fogja a másikat, és ezért a Project CARS az eddigi legrealisztikusabb szimulátor lesz, mégpedig minden tekintetben. (Azért az iRacingnek és az rFactor 2-nek lesz ehhez pár szava.) A leveleket felverheti a mesterséges intelligencia, és azok a mi szélvédőnkön landolhatnak, 24 órás nap (teljes napszakok), részletesen kidolgozott pályaszélek – sokat ígér, az biztos. A Madness Engine 2 (a Project CARS 4 engine-je) tehát új szintre fog lépni. De vajon miért törölte ezeket…?

A VGC pedig arról számolt be, amit Kazunori Yamauchi, a Gran Turismo atyja mondott a FIA Gran Turismo-világbajnokságon. A GT atyja szerint a Polyphony Digital mindig is a legjobbat akarja megvalósítani mindenkinek, kompromisszumoktól mentesen. És ez már nem csak az ő gondolatmenete, hanem a cég kb. 200 alkalmazottjáé is. Egy japán közhelyet is felhozott (az isteniség a részletekben rejlik), és szerinte emiatt a stúdió gyártási, fejlesztési stílusa az, hogy mennyi figyelmet szentelnek a részletekre, miként tökéletesítik azokat – úgyhogy a részletességre törekednek a nem sok hivatalos információval rendelkező Gran Turismo 7-ben. (sugárkövetés, 4K, HDR támogatása, 60 FPS a céljuk, gyorsan lobbikba, versenyekbe juthatunk a PlayStation 5 SSD-jének köszönhetően).

A Gran Turismo 7 valamikor jövőre fog megjelenni PlayStation 5-re, a Project CARS 4 pedig tuti még 2-3 évre van, ugyanis nemrég jött ki a harmadik rész.

Forrás: DualShockers, PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu