Az első Silent Hill rendezője, illetve a Siren (Forbidden Siren) és a Gravity Rush alkotója horror műfajjal tervez, de nem fogja maximumra csavarni azt.
Korábban már beszámoltunk arról, hogy Keiichiro Toyama (róla volt szó az imént), Kazunobu Sato, illetve Junya Okura is kilépett a a Sony Interactive Entertainment Japan Studio-tól, hogy egy saját, független stúdióban dolgozhassanak, de az IGN-nek adott interjújában Toyama többet is elmondott az akció-kalandjátékáról.
Toyama azt mondja, hogy a Bokeh Game Studio első alkotása az ő korábbi munkásságát kedvelőknek ismerős elemekkel fog rendelkezni, és itt a harci és történeti elemekre gondolt főképp. Úgyhogy a Silent Hill-Siren-Gravity Rush hármasból talán az utóbbi kettő lesz nagyobb szerepben, de azért kiemelte, hogy főleg egy horrorközpontú játék készül az ő felügyelete alatt. Viszont ennek ellenére is egy szélesebb szórakoztató élményre gondoljunk, úgyhogy mondhatni softcore horrorjátékról lesz szó – ő maga is elutasította, hogy hardcore horror lesz ez.
Sato hozzátette, hogy a stúdió most lát hozzá a prototípus fejlesztésének, aztán a tényleges játék megvalósítása közel 3 évet fog igénybe venni. Ebből pedig ki is lehet számolni, hogy jó esetben 2022-ben, de a koronavírus miatt jobb inkább 2023-mal tervezni, és a stúdió maga is úgy számol, hogy szeretnék három éven belül kiadni az alkotásukat. Ezen egy „viszonylag nagy” csapat dolgozik.
Nem viccelnek, amikor a multiplatform kifejezéssel élnek – Toyama kifejtette, hogy főképp PC-re fejlesztenek, de minél több konzolon is jelen szeretnének lenni. A Sony-s kapcsolatok révén a PlayStation 5 szinte fix, az Xbox Series pedig szintén megoldható lehet nekik, mivel a Microsoft is szeretne több japán alkotást a platformján.
A Bokeh Game Studio játékáról eddig csak egy koncepciós rajzot láthatunk, de már ez is elég ütős. A japán csapat a Twitteren és a Facebookon a későbbiekben a kulisszák mögé is betekintést nyújtanak majd. Itt tényleg jobb lesz türelmesnek lenni.
Forrás: Gematsu