Dying Light 2: hallani fogunk róla jövőre

Az év végi rohamban ugye nem feledkeztünk meg a Techland játékáról, aminek első része volt kb. a Dead Island 2 (ami közben elvileg készül, gyakorlatilag meg tényleg ki tudja?)?

Szóval a Dying Light második részéről nem sokat hallottunk mostanában, ugyanis a Techland 2020-ról elhalasztotta, és még nem tudjuk, hogy pontosan mikor is juthat el a boltokba és a kezeink közé a zombi-parkour. A sugárkövetésről (ray tracingről) is beszéltek, meg a megvilágítással kapcsolatos effektezésről is regéltek a lengyel fejlesztők, de kb. ennyiben ki is merült a Dying Light 2 2020-ban.

A Techland nagyratörő célokkal rendelkezik, de legalább tőlük többet hallunk mint a Deep Silver Dambuster Studiostól (akik elvileg a Dead Island 2-t csinálják…). Most viszont a Redditen felbukkant egy poszt, amiben a Discordról képlopott szöveg olvasható. Ezt elvileg a Dying Light 2 fejlesztőinek egyike írta, és magyarra át nem ültethető szóviccel élve azt mondja, hogy alig várják már, hogy további részleteket közölhessen a Techland arról, hogy miként halad a Dying Light 2 fejlesztése – ezzel kapcsolatos fejleményeket 2021 folyamán fognak elárulni.

A Dying Light 2 esetében sem lepődnénk meg azon, ha a kurrens-gen konzolok (PlayStation 4, Xbox One) fogják vissza a fejlesztést (a Cyberpunk 2077-nél is ezt láttuk, és bizony a 2013-as masinákon a kezdeti teljesítmény már-már borzasztó volt!), ugyanis a játék térképe négyszer nagyobb lesz a 2015-ben kijött, és még idén is frissített (!) első részhez képest, azzal pedig talán már küszködni fog az alap PlayStation 4 (PlayStation 4 Slim) és az Xbox One (Xbox One S).

A Dying Light 2 egyik írója, a veterán Chris Avellone júniusban távozott a csapatból a szexuális zaklatások és a tisztelet meg nem adása miatt, de az ő nevét a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2-vel kapcsolatban is hasonló szituációban volt (és ott a Hardsuit Labs elvileg ki is vette a munkásságát a szintén elhalasztott játékból).

Forrás: DualShockers

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu